Gå til innhold
Arkivverket

[#27653] Hartvik Hansen .f. i Tysvær, Rog. 1909, død på(i?)Jar 1995. Har du opplysningar?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Skulle gjerne visst meir om denne Hartvik,(f.22.09.1909-31.01.1995) visst du veit noko hadde det vore svært hyggeleg om du sender meg ein mail: mastokk2alfakrøllonline.noPå forhånd takk :-)Visst ikkje du veit noko om familien, så veit du kanskje korleis eg kan finna dødsannonsa hans. Kva for avis kan denne annonsa stå i? Eg er forlite kjend....Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Nei, eg har ikkje prøvt noko :-) eg fann opplysn. om fødselen i kyrkjeboka ikveld(på bibliot.), og dødsdato 'døde i Norge' osv.Så Aftenposten er den aktuelle avisa for dette området, det var det eg trudde, men kva veit vel eg om austlandet :-)Takk skal du ha!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Jeg har tatt det for mulig at når du sier Jan, så er det Jar i Oslo/Bærum Hvis det skulle være et annet sted i landet, så er det jo greit at du forteller dette )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Det kan jo tenkjast at dødsannonsa og har vore i Haugesunds Avis. Eg ser rett som det er dødsannonser for personar som bur t.d. Oslo, men er oppvaksne i Nordrogaland/Sunnhordland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Begge deler står i mitt innlegg, det første er skrivefeil.Men Aftenposten er stor sansynlighet til å fange opp Oslo-området og ellers er jo dette med mest opplysninger for å få rask hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk for hjelpa. Eg har snakka med biblioteket ang. H.A. Men eg reknar med at Aftenposten er mest sannsynleg. Då må eg vel låna inn mikrofilmar til biblioteket her.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Du kan kontakte Asker og Bærum budstikke om han bodde på Jar i Bærum. Kan også godt stå i Aftenposten. Om han er begravet der så blir det ved Haslum kirke. Du kan også kontakte dem.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Glemte. Om du ringer til Haslum menighet og får vite at han er begravet der, spør også etter navnet og adressen til den som står som fester av graven. Det er gjerne et familiemedlem. Tror de kan si det. Jeg har iallfall fått vite det om noen jeg spurte etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det er en liten ting. Jeg sjekket dødsfallet og så at postnummeret er 1358. I dag er Jar 1358 (nyhet for meg), men før var det 1342, og jeg aner ikke når de skiftet nummer. Jeg vet ikke om 1358 fantes i 1995, eller om det er skrevet inn med den nye nummeret.Men prøv Haslum uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Joda, det var nok på Jar han heldt seg. Eg har ringt og snakka med ein hyggeleg kar på Nasjonalbibliot. han trudde han skulle finna dødsannonsa.Han fann ein liten notis i Aftenp. då Hartvik vart 80, der stod det bosatt Jar.Kyrkjekontoret stengjer kl. 14, og eg var ikkje heime før 14.05 :-) forhåpentleg ny sjanse imorgon.Takk igjen!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hartvik hadde ingen etterkomarar, men han hadde fleire sysken viste det seg, etter å ha ringt litt rundt :-)Hjarteleg takk for hjelpa enno ein gong!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.