Gå til innhold
Arkivverket

[#27655] Martinius Olsen Borgen, f.ca.1850 på Modum


Gjest Alf Thore Skinstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Alf Thore Skinstad

Jeg er på leting etter Martinius Olsen Borgen. Han er født på Modum ca.1850. Jeg finner han på folketellinga i 1865 for Modum,Lenke men jeg klarer ikke å finne han noen steder etter denne tid.Jeg håper det er noen som kan gi meg noen tips.Alf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Thore Skinstad

Takk for tipsene, men jeg tror ikke dette er riktige personer for dem er født i telledistriktet,Drammen. Når jeg skjekker folketellinga for Drammen i 1865 finner jeg disse to personene der sammen med sine foreldre.Alf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Arne Vik

Martinius emigrerte til Wisconsin i USA. Jeg ser at oldebarnet Brian J. McIntyre har hatt noen innlegg på forumet på Ancestry.com. Lenke Martinius hadde en sønn Oscar han hadde ei datter Ruth gift McIntyre (Brians mor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Thore Skinstad

Tusen takk Tor Arne. Dette er fantastisk. Martinius er far til min bestemor,(mormor)i følge en attest hun hadde fra den gangen hun skulle gifte seg. Det er ingen i slekta som hadde kjennskap til hvor det var blitt av han.Alf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.