Gå til innhold
Arkivverket

[#27680] Charles Hendrickson (1854/1856-1935) - frå Namdalen til Amerika - kven var han??


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Charles Hendrickson, oppgjeven å vera fødd i Namdalen 22.5.1854 (eller 1856?), skal ha utvandra til Amerika i 1874 (re.: 1920 census) og døydde i Minneapolis, MN 6.9.1935. Han var gift to gonger, først med ei Mary, som etter sju svangerskap døydde i Minneapolis, MN kring 1899, og sidan med Martha Bowe Swennes (1870-1943) med røter frå Hafslo i Sogn.Kan nokon, please, hjelpa meg identifisera Charles Hendrickson og det norske opphavet hans?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg vil gjerne få koma attende med dette innlegget mitt frå februar. Eg har for lengre tid sidan skrive til Historielaget i Namdalen, men har ikkje motteke noko svar, so kanskje dei òg står fast på dette spørsmålet?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N: Christiansen

Hei Lars! Er det faren til guttene Henry, Georg, Theodore, Karsten, Edgard og Adolph du søker? I 1900 så er han f. i mai 1855 og immigrerte i 1880... (han var enkemann i 1900)Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Laila for innlegg! Jau, det er den huslyden som du nemner. Charles nytta ulike fødselsår og ulike utvandringsår i ulike kjelder, men eg vonar det likevel vil lata seg gjera å finna fram til opphavet hans!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Christiansen

En liten detalj i 1900-censusen.For det første synes jeg det står Charl og ikke Charles... og det står helt tydelig en H (initial) etter Charl(es)Så - Karl H. Henriksen er vel en vi leter etter?det står innvandret i 1880 også i 1910-census.men - jeg ser at i census 1920 har han imm. i 1874 - og naturalisert i 1879. Pussig. Det siste er jo ikke så lett å 'juge på seg'.Jeg fant en her som ser litt interessant ut LenkeFor dersom han innvandret før 1880 så må han jo være i census 1880....Men - det er jo bare ren skjær gjetting.Han bør jo finnes i 1865-folketellingen i hvertfall... hvor er lokalkunnskapen fra Trønderlagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nine Berg

Nå har jeg søkt att og fram på tellinger for hele landet. Finner ingen i Nordtrøndelag.Den eneste mulige jeg fant, er oppført i Bragernes Drammen.Skulle vel hatt navn på noen av hans barn.Om det er noen spor der.Fra drammen 1865. Karl Henrik Henriksen f.1854. Foreldre:Carl Nikolai Henriksen f.1821 og Juliana Fredriksdatter.f.1839.Fant de siste barna deres under mormonarkivet f. i Bragernes Drammen.Men ikke Carl Henrik.De andre av hans søsken heter:Jenny Henriette,Peter Nikolai,Gustav Fredrik, Hilda Carola,Thora Caroline,Johan Bernhardt.I telling 1875 Drammen,finner jeg ikke foreldrene igjenn. Men noen av barna bor til en bror?Henrik Henriksen og kone Jørgine.I samme hus bor også en kobberslager Peter Fredriksen enkemann. Med barn Caroline Gustava, Christiana og Christoffer.Kan Peter Fredriksen f.eks.være en bror av Juliana Fredriksdtr.mor av Carl H. Henriksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.