Gå til innhold
Arkivverket

[#27699] Hvor på fjellet er dette?


Gjest Alexandra Moysey
 Del

Recommended Posts

Gjest Alexandra Moysey

Via min hjemmeside http:/www.karenstenersen.dk leder jeg efter personer og steder, der relaterer til min mor. Kan nogen kende denne sø? Og i så fald fortælle hvorfra udsikten ses? Se flere fjeldbilleder på hjemmesiden i stort format. Kan nogen give mig navnet på hotelbranchens fagblad? Venlig hilsen Alexandra Moyseybilete0247.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Det ser ut som det er vatnet Gjende i Jorunheimen med Gjendubu i framgrunnen. Fann ei lenke til eit bilete tatt hin vegen Lenkeom det vil seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexandra Moysey

Kære Bjørn! Jeg vil give dig ret i, at billederne ligner en del, og jeg siger tak for linket! Venlig hilsen Alexandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Bjørn har rett. Bildet viser Gjende med Besshø i bakgrunnen og må være tatt et sted i Vesleådalen mellom Eidsbugarden og Gjendebu. Her er en link til et 'nærbilde' av Besshø som er tatt fra omtrent samme vinkel: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexandra Moysey

Tusind tak for hjælpen! Nu er i hvert fald ett af de steder, jeg leder efter, fundet. Fantastisk medie, dette! Venlig hilsen Alexandra Moysey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Alexandra Moysey

Kære Jan Erik Haugen! Ja, dette er der ingen tvivl om! Har du selv taget billedet? Ville du kunne vise mig på et kart, hvor du da stod? Sådan cirka, bare... Eller bare angive, om fotografen står syd, nord, øst eller vest for søen. Selv er jeg totalt ukendt i de norske fjelde. (Var længe om at svare, da jeg har været syg). Venlig hilsen Alexandra Moysey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.