Gå til innhold
Arkivverket

[#27709] Martha Anette Anders. f. 1878 i Asker


Gjest Wenche Waler
 Del

Recommended Posts

Gjest Wenche Waler

Kan noen hjelpe meg med hvem hun var gift med? Giftet seg tidlig og fikk en sønn Sverre Eugen Rundgren i 1895. Ser at hun er enke på 1900 tellingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius.

Noe helt utom(!) spørsmåle ditt, men her er 'mulig' en slektning av faren Lenke , og han er svensk. (Det er også 'fyrstikkfabr.' i Asker.) hilsen Egil S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Waler

Hei Carsten!Jeg har kommet fram til ditt resultat,men ikke lenger.Tror derfor at jeg skal bestille kirkeboka fra Asker på bibloteket. Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius.

Ja Wenche, noen forslag her:I 13 1879-1896 08 Asker sokn. Døpte. Døde.I 14 1879-1900 09 Asker sokn. Konf. til 1899. Vigde.I 14 1896-1915 09 Fødte 1896-1907. Døde 1896-1915.Som jeg fant her: Lenke ,prøvde å se litt i Asker boka, men fant ikke noe (enda!). (Gårdsnr 81 er Skjellestad der). Ja det stemmer i FT 1900 også.)) hilsen Egil S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.