Gå til innhold
Arkivverket

[#27711] FT Bergen 1912 og seinare lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Christen (Kristen) Ingebrigtsen, bakarsvein, fødd i Hafslo 4.5.1856, og kona Andrea Henrikke (eller Erikke) f. Hansen, fødd i Bergen 28.9.1857, var i 1910 og 1912 busette i Rosenberggt. 13 i Bergen. Eg kan ikkje sjå at nokon av dei er avlidne i Bergen.Er det mogeleg å spora dette parfolket, kvar dei vart av etter 1912?Borni var:* Bernhard Kristian Ingebrigtsen, fødd i Bergen 10.8.1884, budde 1910 i København, Danmark* Einar Ingebrigtsen, fødd i Bergen 3.8.1886, budde 1910 i New York, USA* Anna Ingebrigtsen, fødd i Bergen 24.9.1888, budde 1910 i Englewood, USA* Hansia Elvina Ingebrigtsen, fødd i Bergen 10.3.1891, budde 1910 i Englewood, USA - utvandra 1915 til New York State etter vitjing heime* Kristen Ingebrigtsen, Jr., fødd i Alversund 1.12.1893.Alle borni var i 1912 heime hjå foreldri!Eg vonar på fleire opplysningar om huslyden og takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Ifølge folkeregisterkortet flyttet familien til Minde i Fana 10. september 1918, men det hindrer ikke at Kristen Ingebrigtsen, 'fhv. baker' står i Sydnesgt. 10 i adresseboken for 1920.Kristen Ingebrigtsen døde 12. mai 1944. Da var han enkemann. Andrea Henrikke døde 17. mars 1940.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for kjempebra opplysningar om Kristen og Andrea. No er eg sjølvsagt svært so interessert i å få greie på ervingane etter dei, so om dødsmeldingi (eller -ane) kan finnast, ville det vera supert!Nok ein gong takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Dødsmeldingen i 1944 sier at avdøde Kristen Ingebrigtsen etterlot seg sønnen Bernhard Ingebrigtsen i København, mens Kristen Ingebrigtsen bodde påMinde, og de øvrige tre Einar Ingebrigtsen, Anna Olsson og Hansia Johanson, alle var bosatt i USA. Avdøde etterlot seg 'Intet', og det ble derfor ikke gjort noe mer med å oppspore arvingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk, Yngve, for nye fine opplysningar! Eg har nettopp funne att sonen Einar i Seattle, WA!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Thank you, Steve, for your message. I have studied your Website, but it appears to be a different Ole Halstenson... But thanks anyway!Lars E. Oyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Solveig for interessant innlegg om Bernhard Ingebrigtsen! Dette var nyttig!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.