Gå til innhold
Arkivverket

[#27755] Hurum eller Røyken ?


Gjest Gro Hjelle
 Del

Recommended Posts

Gjest Gro Hjelle

Er det noen som har tilgang til kirkebøker for disse kommunene og kan se etter noe for meg? Jeg leter etter Arne Arnesen f. Eidskog på Hedemark år ukjent.Han giftet seg med en Signe Nilsdtr. f. 1893 i Røyken. Vet ikke når de giftet seg, men får et barn Nils Reidar i 1916, tror det er det første barnet. De har mest sannsynlig giftet seg i Røyken, ev Hurum. Leter også etter Marie Gustava Larsdtr. f. i Sverige 1871. Giftet seg med Ingvald Andreas Olsen 1893. Er det noen oversikt over innflyttede svensker til Hurum, eller må det letes i kirkebøkene etter henne?Er takknemlig for den minste lille del om noen har noe jeg kan lete videre med. mvh Gro Hjelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius.

Du må vel til denne KB '10 1903-1916 09 Konf. kun til 1909. Vigde til 1918. Døde til 1917' som jeg fant på denne Lenke , (får håpe linkene er riktige) hilsen Egil S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius.

Obs sann..er dette riktig Signe, så har jeg KB for hennes dåp for hånden (nå i helgen!)= nr.8 på rull. hilsen Egil S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro  Hjelle

Hei...Jo jeg tror dette er den riktige Signe utifra det jeg har funnet så langt!Er takknemlig som sagt for alt jeg får tak i, så om du har noe på hennes dåp, med foreldre osv, født når og hvor? Mvh. Gro Hjelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius.

Så langt dette: Finner i 1893 Side 85, nr 42 (jenter) Signe Pauline, født 13/8 (93) dåp 20/9 (93). Foreldre: Kusk Nils Kristiansen & h. Maren Olsdtr. Bobel :Slemmestad. Født 1864/1860.. De er Ekte vigde: Rygge 26/12-84. attest 29/8-87.Hilsen Egil S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.