Gå til innhold
Arkivverket

[#27866] Innlegging av bilder


Gjest Hallvard Bragstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Hallvard Bragstad

Systemet til Digitalarkivet med innlegging av bilder fungerer jo ikke i hele tatt!Har flere ganger prøvd, følger bruksanvisninga fullt ut, men bildene kommer ikke inn på den endelige sida - og da ser jo innleggene mine billedlig talt - uprofesjonelle ut.Hva gjør jeg galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg veit faktisk ikkje kva du gjer galt. Eg har prøvt å laga debatttema med bilete og det ser for meg ut som alt fungerer slik det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Lena Berg Nordli

Jeg forsøkte å legge inn gardsbilde her Lenke for to dager siden, men det ser ikke ut til å ha fungert. Bildet var forresten på godt under 1 mb. Hva er feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Veit ikkje. Så vidt eg kan sjå fungerer alt som det skal. Og det kjem bilete inn. Også ditt bilete er kome fram til oss, men ikkje informasjonen om biletet. Ver merksam på at etter at du har lagt inn biletet vil du få ei side der du bekreftar at alt er rett. Det er først då systemt vårt oppfattar at det er kome eit bilete og knyter det til rett gard. Mitt råtips er at du ikkje har trykt denne knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Jeg har lagt inn flere bilder, og det har vært problemfritt. En må bare være oppmerksom på at bildet ikke må være for stort. Da blir nemlig den øvrige teksten i debatten unødig brei, noe som gjør den tungvinn å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.