Gå til innhold
Arkivverket

[#27888] Hans Olsson Lien, Sundfjord, f. ikr. 1762, d. 1843.


Gjest W. Grønås
 Del

Recommended Posts

Gjest W. Grønås

Søker etter foreldra til Hans Olsson Lien, Sundfjord, f. ikr. 1762, d. 1843. G.m. 1. Kristi Knutsdtr. Herland, d. før 1791. Han busette seg på Folderøy i Bømlo, tidl. Finnås. Truleg frå Sundfjord, Fusa, Hordaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Dette er vel det første ekteskapet [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=FIN1718&gardpostnr=1232&merk=1232#ovre>LenkeI 1801 finner jeg en Hans Olsen (Olesen) i Finnås, 39 år, dvs. f. ca. 1762, som er gift for 3. gang – er dette den aktuelle Hans Olsen? Lenke. Det kan vel være det, for i 1795 er det en enkemann Hans Olesen Folgerøen som gifter seg i Finnås med Brithe Knutsdatter Økland Lenke Da kan vel dette være ekteskap nr. 2 i 1792 med Christie Samuelsdatter Lenke. Finner Kristi Samuelsdatter i skifteregisteret for Sunnhordland LenkeBlant vigde i Os finner jeg en enkemann Ole Larsen Lien som gifter seg med pige Anna Johannesdatter Tveiterås i 1773, Samnanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest W. Grønås

Her er det som står om Hans i Bømlo Bygdebok:'Hans Olsson Lien, Sunnfjord, f. ikr. 1762, d. 1843. G.m. 1. Kristi Knutsdtr. Herland, d. før 1791. Barnlause. 2. Kristi Samuelsdtr. Teigland (nr. 54), f. 1769, d. 1794. Born: a. Ola, f. 1794, g. Sætre, indre (nr. 24). 3. Brita Knutsdtr. Økland (nr. 67), f. 1774, d. 1838. Born: b. Kristi, f. 1797, g. Eikeland (nr. 87). c. Marta, f. 1799, g. Tongane, (nr. 1) d. Mari, f. 1804, g. Mækjebakken (nr. 42). e. Knut, f. 1806, d. 1807. f. Synneva, f. 1807, g. Mækjebakken (nr. 41). g. Knut, f. og d. 1811. h. Brita, f. 1813, g. Sætre, indre (nr. 35). i. Kristine, f. 1817. Utflytte til Avaldsnes i 1843. Hans fekk dottera Mette, f. 1791, g. Økland (nr. 23) med Grisilde Andersdtr. Eikeland. For dette fekk Hans ein hard dom. Han måtte bøta først 24 rdl. og so vart inndrege alt han åtte ' - efter hans yderste formue - ' og so måtte han sitja på vatn og brød i 8 dagar, istaden for 'aabenbart skriftemaal' i kyrkja, og sjølv '- betale sin underholning og varetekt'.'Har antatt at Sunnfjord er ei feilskriving av Sundfjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Herland og Lien finnes i Askvoll, men eg har ikkje funne noko om dei nemde personane i Askvoll Bygdebok under desse gardane.Lien finnes også i Solund, men heller ikkje der fann eg noko om ein Hans Olsson.Lia og Liane (som kanskje kan tolkast som Lien) finnes i Hyllestad, men heller ikkje der klarte eg å finne spor etter Hans Olsson.I lenka i innlegg 2 over som viser giftermålet til Hans og Kirsten (Kristi) står ho som Nielsdtr. og ikkje Knutsdtr. (slik som nemnd i innlegg 1 og 3), og under Herland i Askvoll finnes ei Kirsten, f. 1738, som dotter til Nils Gregoriusson Herland (1701-1740) og Marte Hansdtr. Aralden. Dette paret vart gift 1728. Det står ikkje noko om kvar Kirsten vart av. Dersom du meiner at dette kan vere rette foreldra til Kristi/Kirsten så er det litt meir info å hente i frå Askvoll Bygdebok. Eg kan skrive det av om du ønsker det.Når det gjeld Hans Olson finn eg denne på FS/IGI: Lenke. Så det er i alle fall noko som tyder på at Lien (i Askvoll) kan vere rett…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest W. Grønås

Takk for det.Levde lenge i den tru at Sunnfjord var i Fusa, Hrdl, (Standnavn Sundfjord finn ein i Fusa) men fann ingen gard med navn Lien.Ser no ut som om Sunnfjord som oppgitt i Bygdeboka faktisk er Sunnfjord ;) og ikkje ei feilskriving av Sundfjord.... Håpar eg kan finne bygdeboka frå Askvoll på biblioteket.Eg har ikkje slektsband til Kristi Nilsdtr. (Knutsdtr.) Herland, så ho treng eg ikkje meir opplysningar om. Ellers takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.