Gå til innhold
Arkivverket

[#27912] Malene Olsdtr. og Ola Olson, Kvinnherad


Gjest T. Grindheim
 Del

Recommended Posts

Gjest T. Grindheim

Ønsker å få hjelp til å finne ut av foreldrene til Malene Olsdtr. 1789-1842 og Ola Olson 1787-1870. De fikk en datter Eli i 1815 som giftet seg med Knut Trondsson Grønås. I bygdeboka for Bømlo står det at Ola var frå Kvinnherad. Når jeg søker på Family Search finner jeg et par som kan stemme [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/frameset_search.asp>Lenke Kan dette være de rette? Har dere mulighet til å hjelpe? Se også tema i Brukarforum 27891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest T. Grindheim

Hei Ser at innlegg 2 er forsvunnet, men har bare skrevet at jeg ikke fikk til den ene linken i innlegg 1. Har funnet at Malene og Ole giftet seg 3 jun 1813 i Fjelberg i Famili Search. Kan jeg få bekreftet/avkreftet om dette stemmer? Mvh Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest T. Grindheim

Tusen hjertelig. Da fikk jeg svar på hvilke gårder de kom fra og det er jo kjempeflott. Så nå får jeg fortsette å lete etter foreldrene deres. Mvh Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.