Gå til innhold
Arkivverket

[#27923] Johan Martin Aasheim (1878) og Michaline (1875), Bergen - vigsli deira?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Johan Martin (Nilsson) Aasheim, fødd i Bergen 24.3.1878, døydde i Bergen 9.6.1950. Han gifte seg, dato og stad ikkje funne, men tydeleg mellom 1900 og 1904, med Michaline Eriksen/Andersen, fødd i Bergen 28.9.1875. Ho døydde i Bergen 29.3.1953.Eldste barnet til dette parfolket var visstnok Ingeborg Johanne, døypt i Domkyrkja 1906 og då oppgjevi fødd 25.11.1900. Men dei fekk òg ein son Malvin på Pleiestiftelsen 30.10.1904.Eg finn ikkje denne huslyden i FT 1912 for Bergen, og heller ikkje finn eg vigsli til Johan og Michaline. Kan nokon hjelpa meg på veg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Har prøvd å finne ut noko om det du lurer på angående når og kvar Johan Martin gifta seg, men det ser ”vanskelig” ut….men sidan eg no har brukt litt tid tar eg med det som eg har funne…sjølv om det kanskje er velkjent for deg.******Foreldra/familien til Johan Martin:Kan dette vere Ingeborg i 1865? [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61301&gardpostnr=1369&personpostnr=14309&merk=14309#ovre>LenkeKvar er Nils i 1865? _________1875 Bergen: Lenke (Born: Emma og Lars)1885 Bergen: Lenke (Born: Emma, Lars, Johan, Knud, Niels)1891 Bergen: Lenke (Born: Emma Christine, Lars Andras, Johan Marrtin, Nils Martin) Kvar er Knud?1900 Bergen: Lenke (Born: Knud, Nils, Ingeborg) Kvar var dottera Ingeborg i 1891?Finn følgande born døypte for Nils og Ingeborg Aasheim (”Forældrene ægteviedes 17/9 1871”: Lenke):Emma Kristine Martine - Lenke & LenkeLars Andreas - LenkeLars Andreas - LenkeJohan Martin - LenkeJohan Martin - LenkeKnud Martin - LenkeIngeborg Bergitte - Lenke******1900 Bergen: Johan og Mikaline i 1900:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Gisle for mange interessante opplysningar! Det meste var nytt for meg, og især er eg glad for at du fann denne huslyden i FT1900. Eg trudde dei hadde gift seg seinare, og difor leitte eg ikkje der!Men, framleis er det eit mysterium kvar Johan og Michaline kan ha gift seg!? Kan henda vart bryllaupet feira ein annan stad på kysten, sidan Johan var fyrbøtar, og kanskje Michaline reiste med som messejente eller noko liknande? Alt i 1898 fekk ho tvillingar med ein annan fyrbøtar!!Nok ein gong hjarteleg takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.