Gå til innhold
Arkivverket

[#27941] Anna (1888) og Hansia (1891) Ingebrigtsen - frå Bergen til Brooklyn, NY - hjelp?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Kristen Ingebrigtsen (Marifjæren) (1856-1944), bakar i Bergen, og kona Andrea Henrikke Hansen (1857-1940), fekk to døtrer, som båe utvandra til Amerika:* Anna Ingebrigtsen, fødd i Bergen 24.9.1888* Hansia Elvina Ingebrigtsen, fødd i Bergen 10.3.1891Eg har ikkje funne ut kva tid desse jentene utvandra, men veit at båe i 1910 hadde husteneste i Englewood, NJ. Hansia var sidan heime på besøk, for i 1915 fór ho attende til Amerika.Gjennom m.a. ein gamal familiebibel er det i dag vorte kjent desse opplysningane om søstrene:* Anna gifte seg med Eddye Olsson eller Olsen og budde i 1940 i Brooklyn, NY. Kanskje har dei òg butt i Bronx, NY, men i 1960-åri vert adressa til Mrs. Anna Olsen oppgjevi som: ''242-23-91Ave., Bellrose, Long Island, NY''. Anna og Eddye hadde i alle fall ei dotter med namn Evelyn Olsen (Olsson?) som i 1960-åri vitja skyldfolk i Fana. Ho var då ugift.* Hansia gifte seg etter 1915 med ein Win (eller Wm?) Johanson/-sen og skal i 1940 òg ha butt i Brooklyn, NY. I familiebibelen står det at Hansia døydde 31.5.1963, men det er ikkje oppgjeve nokon dødsstad! Me veit ikkje om Hansia hadde born.Er har leitt etter desse folki i FT1920 og FT1930, men so langt utan hell. No vonar eg at einkvan av dykkar kan hjelpa meg finna:1) Opplysningar om kva tid Anna og Hansia utvandra til Amerika?2) Fleire opplysningar om dei to søstrene i Amerika?Eg lever i voni og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Lars Anna ankommer Ellis Island som Anna Ingebrigtsen 18. mai 1910.Hun skulle til en bror, Einar Ingebrigtsen.Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

og, Hansia ankommer Ellis som Hanna Ingebrachtarn 29. september 1911, hun hadde da vært via Liverpool.Hun skal til søsteren Anna Ingebrachtarn i Engewood.Helt sikkert rette jenter.. Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Laila for at du fann emigrasjonane til desse søstrene. Eg manglar ogso emigrasjonen til bror deira, Einar Ingebrigtsen (fødd 1886), men han fór vel helst over som sjømann, anten i 1904 eller i 1906(?).So vonar eg framleis at kanskje opplysningar kan finnast om desse jentene i Amerika...Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Dette blir vel så usikkert, og heller ikke til stor hjelp, men jeg finner ved søk hos Genealogy i 1920-Census en Edwin J. Olsen, 39 år gammel, f. i Norge, imm. 1900 (mul. 1910), gift med Anna, 31 år gml., f. i Norge, imm. 1910. De har en datter Eleanor A. (?) på 5 mnd. Dette er vel deres førstefødte, så de kan jo senere ha fått en de har gitt navnet Evelyn. Jeg har ikke så langt klart finne denne familien i 1930.De er 1 1920 bosatt i Brooklyn, Kings, NY, og ref. er : Series T 625 - Roll 1158 - Part 2 - Page 239A.Jeg vet ikke om du har tilgang til Genealogy, men forsøker med en lenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ein kjempestor takk til Arne! Eg tok ein telefon til personen som hadde fortalt meg at dotteri heitte Evelyn, og då eg fortalte at det fanst ein Edwin med kone Anna i rett alder med dotter Eleanor, so sa ho at DET var det ho heitte!! So, det er ingen tvil om at det er rette huslyden du har funne i 1920!Eg har diverre ikkje tilgang til genealogy.com, og på ancestry.com finn eg dei ikkje, so der må namnet vera feilskrive. Og so er det svært mange teljingskrinsar i Brooklyn hjå ancestry.com, so eg fann ut det var lettare å spørja enn å leita det opp sjølv:Kva er oppgjeve som yrket til Edwin?Elles er det svært underleg at denne huslyden ikkje er å finna i FT1930! Kanskje andre har betre ''teft'' enn meg?Nok ein gong hjarteleg takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Jeg har fremdeles ikke klart å finne dem i 1930.Yrket er selvfølgelig vanskelig å tyde når man har bruk for det, men '.... worker - Construction Co.' er det jeg får ut av det. Kanskje Iron worker, men det blir nærmest ren gjetting.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Jeg fant dem nå i 1920-Census hos Ancestry. Han er registrert som Edwin J. Alsen. Siden er her BETYDELIG lettere å lese enn den var hos Genealogy, så her ser det ut som om Edwins yrke var Iron Worker og at hans imigrasjonsår med sikkerhet kan sies å være 1900. : LenkeMvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Arne for fleire nye innlegg. Det var bra du fann Edwin og Anna hjå ancestry.com og at biletet var so mykje betre.Einer Engebretsen hamna i Seattle, WA og var gift med Margaret Doble frå Utah. Den huslyden er bra dekt, bortsett ifrå at dødsfalli til Einer og Margaret ikkje har vore mogeleg å finna! Og heller ikkje har eg funne att dotteri Marjorie Engebretsen Ulrich, som truleg framleis lever!?Nok ein gong takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Ja, da skulle det være greit, Lars. Jeg måtte bare spørre siden jeg så at det lå et brukbart slektstre for slekten Doble hos Ancestry. Jeg tenkte meg da en mulig kontakt med Marjorie, og at hun kanskje kunne vite noe om sine tanter. Ser også at Margarets bror Forest og hennes halvbror Fred er ført like etter henne i 1920-tellingen.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.