Gå til innhold
Arkivverket

[#27953] S&F: Foreldre til Knut Olsen og Brithe Joensd (Hafslo, Lindgierde/Jordanger)


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Er det nokon som kjenner til kven som er foreldra til til dette paret som gifter seg 1760 i Hafslo? [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=HAFSVI&gardpostnr=569&merk=569#ovre>LenkeVigsel Brudgom Brudgoms stilling Brudgoms opphaldsstad Brudgoms far Brud Bruds stilling Bruds opphaldsstad Bruds far Merknad Sokn1760.06.20 Knut Olsen Lindgierde Ungkarl Lindgierde OleBrithe Joensd Øvre Jordanger Pige Øvre Jordanger JoenForlovere Jacob Opeim og Johannes Nedre Jordanger Hafslo**********Døype i Hafslo gir følgande:Knut, har 2 kandidater:Navn Fødselsdato Dåpsdato Kjønn Ekte/uekte Far Fars gardsnavn100 Knut 1721.01.31 m e Ole Lunde122 Knut 1721.08.17 m e Ole Olsen Paa Kaabberverket***Brithe/Birthe, har 3 kandidater:Navn Dåpsdato Kjønn Ekte/uekte Far Fars gardsnavn812 Birthe 1735.11.16 f e Jon Haagensen 862 Birthe 1736.10.13 f e Johannes Echum983 Birthe 1738.12.02 f e Johannes Ornæs****Er nokon av desse dei korrekte? (Ref. også følgande debatt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Far til Knut var Ole Svendsen Lindgjerde som du finner her: Lenke Han var bruker på Lindgjerde fra 1717 til han døde i 1743. Knuts mor var Johanne Johannesdatter fra Bolstad. [Kilde: Bd. 3 av bygdeboka for Luster]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

... og foreldri til Britha Johnsdotter (f. 1735) var John Haagenson og første kona Kari Pedersdotter.Tør eg spørja kva tilknytting du har til dette parfolket? Knut og Britha fekk seks born i lag, og ein av sønene forsvinn frå Hafslo:* Johannes Knutson, døypt i Hafslo 21.4.1767.Johannes vart konfirmert i Hafslo i 1785, men eg finn han ikkje avliden, og heller ikkje ser eg noko til han i 1801! Er det han du har tilknytting til, so ville det vera heilt framifrå!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk til Knut og Lars for opplysningar.Lars: Eg har nok ingen direkte tilknytning til dette folket, og den av sønene til Knud og Brithe som er min link her, er Ole f. 1761: LenkeM.v.h. Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Om du Gisle har tilknytting til Ole Knutson som var husmann i Hagen under Kjørlaug, so ligg det nær å tru at det er dottersonen Ole Larsson i Solund (1833-1878) som interesserer deg? I so fall, kanskje du kan hjelpa meg med svar på nokon av dei detaljane som eg manglar i manuskriptet mitt:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ole Larsson, f. 19.4.1833, flytte i 1861 til Gulen og tente ei tid på Straume i Gulen, men gifte seg i Solund 31.5.1872 med Alida Berntsdotter frå Gjønnevåg i Solund. Ho var dotter av gardbrukar Bernt Olson på Gjønnevåg søndre, opphavleg frå Kråkenes nordre, og kona Britha Sørensdotter frå Gjønnevåg søndre og f. i Solund 28.9.1840. Ole Larsson var vel helst for innerst å rekna i 1872 budde han på Ytterøy og sidan var han på Norevåg, men han d. som innerst på Sveholmen, Ødejord i Solund 15.9.1878. Alida flytte som enkje til Haldorsvågen under Strømmen i Solund der##### (budde der 1900 som enkje og innerst hjå sonen Bernt – ”spinder og strikker”! – dato og stad for dødsfallet hennar?)Ole og Alida fekk ein son i lag:a. Bernt Olai Olson Gjønnevaag,##### (sjekka kva ættenamn han nytta?)f. i Solund 3.3.1875, d.##### (dato og stad for dødsfallet hans? – e. 1960?)Bernt gifte seg i Bergen 19.11.1905 med Serine Birgitte Knutsdotter Steine, f. på Steine i Gulen 19.2.1880. Ho d. på Byrknes i Gulen 13.8.1920. Bernt Gjønnevaag var fiskar, og han og Serine var dessutan gardbrukarar på Byrknes i Gulen. Dei fekk tre born i lag.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Du kan eventuelt senda meg opplysningar direkte på loya@online.noEg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.