Gå til innhold
Arkivverket

[#27967] Brør (?) frå Kalvik, Skånevik i fengsel


Gjest Marie Skålnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

De to var dømt til fengsel i 30 dager på vann og brød ved en kombinert kommisjon 12. juni 1854. De var dømt for tyverier i Sunnhordland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Takk for svar, Yngve!Otto:Eg går ut i frå at dei er sønene til Johannes Eriksson Kalvik, eg finn iallfall ingen andre i Kalvik som passar. Ikkje er det vel andre Kalvik i Skånevik, heller. Rart at tjuveriet ikkje er nemnd i Skånevikssoga; eg fann det tilfeldigvis her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Ja, det var litt av grunnen til at jeg også reagerte. Rart at dette var utelatt.Men takk skal du ha for at du fant dette forholdet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Har funne slike opplysningar utelatt i andre bygdebøker også, ma. i ei av Fitjarbøkene. Kanskje grunnen var at dei ikkje ville skriva om slike 'negative' hendingar av omsyn til etterslekta?Eller er ikkje desse hendingane registrert i dei kjeldene som har vore nytta i bygdebøkene....? Eg finn foresten nokre Kalvik frå Skånevik i Bygdeboka for Moster. Fann dei då eg leita på mi eiga slekt (som ikkje har noko samanhang med Kallvik i Skånevik, men kjem herfrå Moster). mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Den eine av Kalevik brødrene på Moster heitte Johannes Johannessen Kalvik, Skånevik f. 1819 d.1904. Gm. Brita Osmundsdotter Grønås, barnlause. Kanskje samme person som syntes det var for flaut å komma heim att til Skånevik etter å ha sote i fengsel?Det står elles at Johannes vart kalla 'potisen'. Han var so krank at kona måtte bera han på ryggjen. Dei budd i ei stova i Halvardsvik, som dottera i 1885(kona hadde ei dotter frå 1. ekteskap med ein Ivar). Johannes fekk fattighjelp.Den andre som budde Askjel Johannesson Kalvik gm. Inger Johannesdatter Born a)Johannes, reiste til amerika b) Iver Annanias f.1869, i Amerika c) erik Olai, f.1862 d.1881 D) Inger Helene f.1876 d.1881 e) Anna Ragnhild Nikoline, f.1881.Askjel budde i Austnes. I 1886 reiste han til Amerika med huslyden.Moster bygdebok s. 472, i flg. Skåneviksoga, b.347 var desse 2 brødre.Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Otto Jørgensen

til nr 8 eller andre.Jeg er veldig interessert i det som står om disse to personene utover det som evt er nevnt.Jeg sitter ikke på bygdebøkene for Moster, så jeg ville være taknemlig om noen enten la inn informasjonen her eller sendt den direkte til meg, otjoerge@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

En tilleggsmerknad.Det står i innlegg 8 athan giftet seg med Inger Johannesdatter. I hht Skånevik soga skal hustruen være Ingrid Ivarsdtr f 1842 på Hammarsland i Skånevik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Eg ser nå at Helga har gjeve Askjel ei anna kone. Eg kan sjekka i Mostraboka, når eg kjem til Bømlo (nå er eg i Åkrafjorden og har eg tjuvlånt PC'en til bror min).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Eg har slått opp på ny i Mostraboka og på s. 472 står det om brødrene frå Skånevik. I Mostraboka er Inger Johannesdotter oppført som kona til Askjel Johanessen Kallevik. Eg veit ikkje kva som er rett, men kanskje mest truleg det som står i Skåneviksoga?Elles står det også at han reiste til Amerika med huslyden i 1886. Kanskje ein kan finna han i emigrantprotokollane og sjå kva namn som er oppgitt på kona der?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei igjen!Her er truleg lenke til emigrantprotokoll LenkeAskjel var leigebuar på Teigland, Mosterhamn, så det er ikkje unaturleg at det var dette etternamnet han nytta då han emigrerte. Alderen på sonen Ivar stemmer med det som står i bygdeboka for Moster.Kona sitt namn er oppgitt til Inger Iversdotter, altså same farsnamn som i Skåneviksoga.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.