Gå til innhold
Arkivverket

[#27981] Johan Bernhar Enggren f. 1846 i Sverige hvor er han blitt av?


Gjest Sissel Endresen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sissel Endresen

Hallo! Min tippoldemor Elen Anna Kristiansdtr. Holm. f. 1906.1846 i Skogn i Nord-Trøndelag.Etter at hun ble enke i Stjørdal i Nord-Trøndelag fikk hun en datter Ellen Johanna Johansdtr. f. 24.03.1880 i Stjørdal utenfor ekteskap med Johan Bernhard Enggren f. 1846 i Sverige.Jeg leter etter en bitteliten nål i en høystakke føler jeg, men har så utrolig lyst til å greie å få opp denne floken. De flyttet vistnok til Sverige etter 1880, men jeg greier ikke å få idendifisert dem der heller.På forhånd meget tusen takk for eventuell hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du funnet Elen Anna i FT1865 og FT1875?Har du forsøkt å søke på www.familysearch.org?Du får legge inn flere ledetråder dersom du får noen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

Hei SisselVet ikke om dette er noe men Ianna Enggren finnes på DA 1900 telling i Skogn på Klevstuen. Ugift kokke f.1880 i Stjørdal. Selv om det ikke er rett fornavn kan det kansje være noe. Mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Endresen

Hallo! Jeg har oversikt over Elen Anna helt til hun ble enke i 1878 og da senest når hun fikk datteren Ellen Anna i Stjørdal i 1880, men da forsvinner alle spor for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.