Gå til innhold
Arkivverket

[#27996] Hanna Kristoffersen Sundby fra gården Sundby i Hurum, Buskerud. Forfedre?


Gjest Jens Petter Burud
 Del

Recommended Posts

Gjest Jens Petter Burud

Hei !Min bestemor het Hanna Kristoffersen Sundby (f. 1876 d. 1967). Hun vokste opp på gården Sundby i Hurum, Buskerud. Hennes far het Christoffer Amundsen Sundby. Hennes mor het Hella Martine Sundby (f. 1842). Hella Martines mor het Karen Larine Hansdatter (f. 1817) og kom fra Røyken. Skulle gjerne ha mer informasjon om min betsmors forfedre og om gården Sundby i Hurum.Vennlig hilsen Jens Petter Burud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Erik Bjune

HeiSend meg en mail på: erik.bjune@bi.no så skal jeg sende deg et lite oppsett over Christoffer Amundsens søsken og forfedre.Hella Martine tror jeg ikke er født på Hurum?Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jens Petter Burud

Spennende om du har informasjon om min familie. sender mail til deg. Stemmer nok at Hella Martine Christensdatter ikke er født på Hurum. etter mine opplysninger kommer hun fra Fron i Akershus, men jeg vet ikke så mye mer om henne. Hennes mor het Karen Larine Hansdatter f. 1817 i Røyken.Vennlig hilsen Jens Petter Burud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.