Gå til innhold
Arkivverket

[#28008] Når dødde brannkonstabel Ingvald Olsen i Bergen?


Gjest Roald Sjursen
 Del

Recommended Posts

Gjest Roald Sjursen

Ingvald Olsen var ved FT 1900 brannkonstabel i Bergen og bodde i Repslagergade 10. [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f01301&gardpostnr=8226&personpostnr=38027&merk=38027#ovre>LenkeHan var fødd i Oslo 27/10-1866. Etterkommerne mener han ble ca 50 år og det kan stemme med et dødsfall i 'Databasen døde i Bergen 1912-1972' LenkeSe også inlegg nr 14074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Ingvald Olsen, død 26. juni 1915, var løsarbeider, bosatt i Magnus Barfodsgate 34, 44 år gammel, gift med Nikoline, og etterlot seg en datter og to sønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Ingvald Olsen død 22/1-1934, var seilmakersvenn 58 år, gift med Ingeborg, og etterlatende seks barn.Ingvald Olsen død 23/2-1922, var disponent, 44 år, gift med Birgit, og med en sønn og fire døtre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roald Sjursen

Takk Yngve.Jeg håpet å finne ut av dette. Selv om jeg fremdeles ikke kjenner til når 'min' Ingvald døde, har du hjulpet meg å fjernet noen kandidater.Og det er også ett fremskritt.Mvh Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.