Gå til innhold
Arkivverket

[#28057] Helleman Knutsen Svellingen f. Birkeland i Manger 1892


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Kvar vart det av etterkomarane etter Helleman Knutsen Birkeland Svellingen. Helleman kom fra Birkeland i Manger og bosatte seg på Svellingen på Hellesøy i Øygarden eller det som den gang tilhørte Hjelma. Han ble gift i 1916, men døde i 1927. Jeg har fått info om at han hadde flere barn, men at de flyttet fra Øygarden da foreldrene døde. Håper at det er noen som kan sett meg på sporet etter hvor jeg kan begynne å lete etter etterkommerne hans.Jeg har hatt et innlegg om Helleman og hans søsken som jeg trenger hjelp til å finne. Se på denne lenken: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bjordal Strømsholm

Du spør nå etter opplysninger som kan gjelde levende personer. Vi ber deg derfor legge ut din e-postadresse, slik at de som har informasjon kan kontakte deg direkte. Vennlig hilsen Marianne Bjordal Strømsholm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Terje Aarland

Jeg har via dere på brukerforun funnet en av døtrene til Helleman - Emma (Helgeland) Holm. Emma døde i 1998. Datteren hennes døde i 1992. Helleman hadde tre døtre tilEr det noen som har info om Emma sine søstere. Hun skulle visstnok ha hatt tre søstre, men alle døde i ung alder. De navene som jeg har fått opplyst er:BergittaMagdalenaHenrietteJeg har fått opplyst at disse muligens døde i ung alder. Er det mulig å få noe info om dette stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.