Gå til innhold
Arkivverket

[#28083] Ingeborg Andrea Knutsdtr. f. Birkeland 1884


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

I 1900 finner vi Ingeborg Knutsdtr. på Voss gift med jernbanearbeider Martinus Tunæs jfr. LenkeJeg har fått opplyst at dette paret senere flytter til Bergen og får i alle fall en sønn som de kaller for Asbjørn. Håper det er noen som kan hjelpe meg med å finne etterkommerne etter Ingeborg eller om ikke annet enn vite hvor de bosatte seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Takk for hjelpa. Det ser ut som om du Nina har funne dei rette personane. Så nå gjelder det å finne barna deira, men det er kanskje ikkje så enkelt. Eg har fått opplyst at de visst nok skulle ha en sønn som het Asbjørn, men det er ikke sikkert at han lar seg finne.Skulle det være noen nålevende personer som er i denne slekten så kan de sende meg e-post påtaarland@broadpark.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Går det an å finne ut kva kikresogn dei budde i på det tidspunktet dei gjekk bort?Eg har i dag eit etterlysning i Bergens Tidende for om mulig å komme i kontakt med etterkomarane av: Ingeborg Andrea, Larsina Serina (Sina) og Helleman alle født Birkeland i Manger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Terje Aarland

Jeg har fått oppgitt at Ingeborg A også hadde en datter som het Ingrid (født Thunæs) er det mulig å finne om også hun ble boende i Bergen? Ble hun gift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.