Gå til innhold
Arkivverket

[#28107] Skifte i Nordfjord etter Rasmus Rasmussen Drage


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

I skiftet nevnes enken Malene Hansdatter og barna Isak Rasmussen Drage, Marthe Rasmusdatter, 27, Mari Rasmusdatter, 25 og Randvey Rasmusdatter, 18 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Jan Petter Hoddevik

Hei Ser du søker etter etterkommarane til Rasmus og Malene. Eg har mykje om denne slekta (og andre slekter på Stad). Rasmus Rasmussn vart fødd på Berstad i Selje, Malene var enke etter tidlegare brukar på Ytre Drage, Isak Kristenson Ytre Drage. Isak og Malene hadde 1 barn, Kristen Isakson som overtok bruket etter faren. Malene gifte seg omatt i 1771 og fekk 6 barn: 1.Isak f.1772 - 1827 ugift fattigmann på Drage, Marthe f.1774 - gift til nabogården Austmyr, Rasmus 1775 - 1775, Mari 1777 - ca 1813, Hans 1779 - 1796 og Randi (Randie) 1782 - 1814. Er nokså sikker på at det ikkje er Randvey, men Randie. Dette og pga at bestemora på Stave heitte Randi. Håpar dette var til nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk for innspel. Grunnen til at eg spurte etter desse folka var at eg var på jakt etter opphavet til et par brør som havna på Hersvik, Solund - og hadde eit 'håp' om at dei kunne vere frå første ekteskapet til Malene. Men det var dei ikkje...M.v.h. Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.