Gå til innhold
Arkivverket

[#28145] Karen Jensdatter og Even Nilson, Eikanger Telemark


Gjest Knut Waagaard
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Waagaard

Even Nilson og Karen Jensdatter født 15.04.1752 giftet seg i Eidanger, Telemark 19.8.1770.Er det noen som kjenner til om Eve og Karen fikk barn og om eventuelt Even døde etter få års ekteskap?Jeg kan ikke finne at Even og Karen hadde barn. Jeg kan heller ikke se når Even døde.Hvis Even døde tidlig er spørsmålet om Karen Jensdatter giftet seg igjen med Johannes Hansen? Se tema 15017.vkKnut Waagaard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Aabelvik Sahlin

Hei!I kirkeboka ved dåpen til Christen 17.sept,1780,står det: foreldre:Even Nilsen Kiste og avd.hustru Karen Jensdtr.Jeg finner Karen Jensdtr.Kiste død 3.sept.1780.(Kilde til begge Eidanger kirkebok 1764-1814.)Mvh Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Waagaard

Hei Tommy og KariTakker for hurtig tilbake melding. Mine forhåpninger var et blindspor.Karen Jensdatter var født Karhoff så langt jeg kan se fra Family Search. Og jeg håpet hun var samme person som min Karen. men min Karen Karhoff er således ikke datter av Jens. Et lite framskritt i søket.Igjen takk for svarvhKnut Waagaard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.