Gå til innhold
Arkivverket

[#28164] Far og to brør frå Aasen, Jølster til Råke, Solund


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Råke, info frå Solund Bygdebok:Sitat: ”…..so har me enkemann Jeremias Simonsen som var gravfest i 1834, 68 år. Det trur me må ha vore far til den neste brukaren i Råkeneset, kom hertil med honom…””…Nils Jeremiasson, f. 1806. ..var gift i 1832 med Randi Nilsdtr. Inderøy, f. 1804. Då er han skreven Espedal i Y. Holmedal…barnlause i det 20 årige giftet…kom vekk på sjøen i 1852…vart ikkje attfunne..skifte var halde året etter….Nils hadde ein bror, Knut her i Råke, og 3 brør i Sunnfjord, den eldste på Jølst….Marthe Jeremiasdtr. som dø her, før skiftet og 50 år, har nok vore syster deira….””…Knut Jeremiasson…gift 1833 med Synneve Henriksdtr. Kverhella/Nautøy. Begge 27 år. Synneve dø i 1843….Han levde til 1878…” (dei hadde born, så om nokon ynskjer vite meir om dei så kan eg skrive ned det som står)I 1801 finn vi familien på Aasen i Jølster: LenkePå sffarkiv.no finn vi Niels Anders Jeremiass. Espedal, dp. 19.01.1806 av foreldreFar: Jeremias Simons. / Far's bustad Espedal / Far's yrke gaardmandMor: Agothe Andersd.Vidare finn vi på sffarkiv.no enkemann Jeremias Simons. Raake, f. ca. 1766, d. 1.1.1834 RåkeKona hans kan vel då vere den Agothe (f. ca. 1770) som d. 5.11.1815 på Hellevik, Y. Holmedal.== Er det nokon som kjenner foreldra til denne Jeremias Simonsen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Etter Bygdebok for Jølster var Jeremias Simonson f. på Myklebust i Jølster, bnr. 11. Foreldra hans var Simon Jeremiasson og Marta Hansdtr. Kona til Jeremias heitte Agate Andersdtr. og var frå Åsen, nabogard til Myklebust. Eg har diverre ikkje Joleiks 'Soga um Jølst' slik at eg kan fylgja slekta lenger attende. Det kunne og vore interessant å få greie på kvar brørne til Nils og Knut Råke slo seg ned.Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk for opplysningar Alf.Når det gjeld brørne til Nils og Knut reknar eg med at det sikkert står kvar desse held seg i skiftet nemnd over (og i bygdeboka)...M.v.h. Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Gisle Hersvik

Borna til Jeremias og Agathe blir då:i. Simon, f. 1791ii. Anders, f. 1795iii. Knud, f. 1798iv. Gjertrud, f. 1800v. Marthe, f. 1801vi. Johanne, f. 1803vii. Nils Andreas, f. 1806viii. Oline Emerence, f. 1812Her er det to store sprang, 1791-1795 og 1808-1812, så det kan jo ha vore fleire?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.