Gå til innhold
Arkivverket

[#28185] Ove Aleksander Henrikson Holm (1903-1979) -frå Nordfjord til California -opphav?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ove Aleksander Holm, son av ein Henrik Holm, skal vera fødd i Nordfjord 7.5.1903, og ifølgje opplysningar frå Amerika utvandra han i 1922. Han var gift med Ruth Eikum og døydde i Arroyo Grande, CA 16.2.1979.Eg har søkt i emigrantprotokollane for Bergen, men finn ikkje noko som tyder på at han utvandra derifrå, og heller ikkje finn eg han på Ellis Island! So no er det spørsmål om nokon kan hjelpa meg finna det norske opphavet til Ove Holm og utvandringsåret hans?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg prøvde linken, men fekk berre opningssida til Ellis Island! Kva var det du fann, Arne?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Sorry, Lars.Ellis: 2. okt. 1922, Ove A. L. Henriksen 19, Fishermann, til sin søster Petra Skog, Portland, Oregon. Hans far: Henrik Eddisen Holm. Prøver med en ny lenke:LenkeMvh. Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk, Arne, for eit godt innlegg! Ingen tvil om at dette må vera rett mann, men utvandra han frå Christiania??Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Det står Kristiania, men hans siste oppholdssted var 'Nordfold', - også der hvor hans far bodde. Fikk du ikke frem manifestet? Det går over to sider.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Dette var kjempebra, Arne! Då har eg funne rette mannen i FT1900: Henrik Holm på Kjerran i Nordfold! So då er problemet i hovudsak løyst på rekordtid!Nok ein gong hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.