Gå til innhold
Arkivverket

[#28201] Er det nokon som har info om Emma Holm i Haugesund?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Dersom nokon har info om Emma Holm i Haugesund. Først var ho gift med S. Helgeland og sidan med Arne Holm. I følgje opplysningar som eg har fått så døde Emma på slutten av 1990-tallet. Ho budde i Haugesund eller i distriktet der omkring. Ho hadde også ei dotter som vart fødd i 1947, men som også har gått bort. Evn. info kan sendast på e-post taarland@broadpark.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Er det mulig å finne dotter til Emma frå første ekteskap på tilsvarene sted. Hennes navn var Anne Karin Helgeland f. i 1947 og døde på 90-tallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Takk til alle dere som har hjulpet meg med dette 'puslespillet'. Nå har jeg fått alle brikkene på plass. Jeg er veldig takknemlig for dere som har svart meg på min e-post slik at dette kunne lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Er det noen som har info om Emma sine søstere. Hun skulle visstnok ha hatt tre søstre, men alle døde i ung alder. De navene som jeg har fått opplyst er:BergittaMagdalenaHenrietteForeldrene deres var: Helleman og Ingeborg på Svellingen i Øygarden. Sjå innlegg nr. 27537 og 28057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.