Gå til innhold
Arkivverket

[#28205] Margrete Cornelisdtr de Lange - ektefeller, born, foreldre ?


Gjest Geirr Alén Rasmussen
 Del

Recommended Posts

Gjest Geirr Alén Rasmussen

Post 2326 i pantebokregiseret for Bergen 1680-1691 viser til protokoll 1c side 54b:'Casper Wilchen 1688-1691 skifte e. h. kone Margrete Cornelisdtr. de Lange m. h. og h. 6 barn.'Gir skiftet informasjon om slekt, arv og eigedomsforhold? Finst det noko om Margrete de Lange (1632-1689) i andre kjelder, td Sollieds arkiv ?mvh Geirr Alén

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirr Alén Rasmussen

Takk skal du ha, Siv!Skal følgja opp dei referansane du har gitt, det same gjeld Grethe Flood i debatt 28202, som eg ikkje var obs på.Margrete er også mi 7.tipp gjennom dottera Karen, gift Jochum Skult. Samstundes finn eg det problematisk: Karen er veletablert som Jochum Skults kvinne alt i 1670 (fadderlister på DA) - og då må ho vera eldre enn det som går fram av lista du referer og ca-årstal som eg har funne på Familysearch.mvh Geirr Alén

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirr Alén Rasmussen

I barnedåp i KK 16/12 1688 er Karen nemnd 'Jochim Skultis kone Karen Giefuersdat'.I panteregisteret finn eg følgjande: '1b 101 Jochum Schult 1686-1687 g. Karen Jonsdtr. ,dtr. av Margrete de Lange,Casper Witchens hustru'.Det ser derfor ut til å stemma at Karen, gift med Jochum Skult, er dotter til Margrete de Lange og Jan Jochumsen Gievers.Det er derfor eg lurer på om eit evt skifte, eller notat hos Sollied, kan klargjera saksforholdet.Karen er mor ca år 1670, dokumentert definitivt 1673 (DA). Det betyr også at Margrete de Lange er bestemor ca 40 år gammal. Ikkje umulig, men då må Margrete og Jans giftermål og Karens fødsel ha funne stad tidligare enn oppgitt.mvh Geirr Alén

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.