Gå til innhold
Arkivverket

[#28207] Er det nokon som har info om Jan Endresen Bjørndal 1778-1858 Fusa?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Jan Endresen Bjørndal i Os/Fusa f. 1778-1858 var gift første gong med Herbor Engelsdtr. Giøn f. ca 1776-1814, Jan Endresen gifte seg på nytt med Elen Engelsdtr. Giøn f. 1791-1884 (desse fruene var truleg søstre). Er det nokon som har slekta vidare tilbake. Dei budde på Valhammer på Stolmen i dåverande Sund sogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Eg finner at foreldra til Jan Endresen var Endre Jansen Bjørndal 1744-1817 frå Hålandsdal og Gjertrud Svendtr. Høiheller 1740-1809. Fusa III s. 117 Bjørndal. Det ser ut som om foreldra til Herborg og Elene var Engels Knudsen Nerhovde 1756-1831 og Ellen Hansdtr. Giøn 1755-1836. Men er det mulig å finne mer opplysninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Gangstø

Hei Om du er sikker på at du har rett foreldrepar med Engel Knudsen Nerhovde 1756-1831 og Ellen Hansdtr. Giøn 1755-1836 så har jeg en del om slekta bakover. Jeg har kun registrert et barn for disse, sønnen Jan Engelson f. 1788. Send meg gjerne en epost på hagangst@online.no så kan jeg sende det jeg har pr epost Mvh Hans G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.