Gå til innhold
Arkivverket

[#28209] Søskene Mathiasen Lindqvist født i Horten ca 1850


Gjest Kristin Berthelsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristin Berthelsen

Hva skjedde med disse videre i livet? Finnes det 'noen derute' som kjenner denne slekten? Prøver meg her i forumet da jeg vet at det sitter mange som 'har fordypet seg i' denne delen av Vestfold og har svært gode kunnskaperPå forhånd takk for hjelpen !Foreldre:Mathias Johannessen Lindqvist og Christine Larsdatter AugedalJohannes Mathiassen Lindqvist døpt 29.nov 1846 Borre kirkeLauritz Mathiassen Lindqvist Døpt 30 sep 1849 Borre kirke Finnes en i FT 1900 0721 Sem, men han har jeg ikke fått lett etter vielse i KB ennåChristen Mathiassen Lindqvist Døpt 30 jan 1853 Borre kirkeCarl Johan Mathiassen Lindqvist Døpt 16 okt 1859 Borre kirkeMvh Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin Berthelsen

Hei ! Jeg hadde funnet disse opplysningene fra FT 1865 før, men jeg finner heller ikke spor i FT 1900.Takk for at du tok deg tid til å svare meg.Med vennlig hilsen Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.