Gå til innhold
Arkivverket

[#28291] Etterkommere etter oldemors søsken


Gjest Ruth Gaustad
 Del

Recommended Posts

Gjest Ruth Gaustad

Leter fortsatt etter noen av oldemors søsken. Har med god hjelp i dette forum funnet fram til to av dem og mange etterkommere, så takk for den hjelpen Jeg er ikke så flink med dette så jeg vet ikke nok om hvor jeg kan søke etter videre opplysninger. Henviser til tema nr.25735 der er det lenker hvor både Ingeborg(Embjørg) Kari og Ole finnes i Trondheim 1865. Ingeborg har jeg funnet både i 1875 og 1900,i 1875 også med døtrene Julie Nanette og Karoline Edvarda og i 1900 bare hun og mannen Mikal Vold. Datteren Julie blir borte for meg, men Karoline har jeg muligens funnet som kone, gift Øien i 1900,med 2 barn.Hvis det stemmer er det håp om å komme fram til nålevende personer, men hvor er Kari og Ole blitt av? Tenkte Kari hadde reist hjem til Fron og giftet seg der, se tema 26424, men det stemmer visst ikke. Finnes det noen 'der ute' som kan gi tips om hvor man søker videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.