Gå til innhold
Arkivverket

[#28294] Emigrerte 1893 fra Bergen


Gjest Aud Karin Sande
 Del

Recommended Posts

Gjest Aud Karin Sande

Er det noen som vet hvor Andreas Abrahamsen Slettehaug, Naustdal, f 1872 slo seg ned da han reiste fra Norge i 1893. Familien som jeg hjelper med å sette opp slekta tror han reiste til Amerika. Men jeg vet ikke hvor. Ble han værende i Amerika. Er det noen som kan hjelpe meg slik at jeg kan klare å komme videre med denne siden.Mvh Aud Karin Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paul Thode

Hei.var selv inne og lette etter noe familie, og fant samtidig på Ellis island:Anne Sofie Jacobsen Slettehaug, 30 år som ankom med Bergensfjord fra Bergen, 13.03.1915. Fra Naustdal i Søndfjord,ogOlai Samsonsen, 30 år. Fra samme sted og ankom samtidig.Under fødested står det angitt Førde.Begge skulle til(På den ene står det Cousin og den andre uncle) Andreas Slettehaug, 1134 N E, Minneapolis, Minnesota.Kan det være sistnevnte du leter etter?mvhPaul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.