Gå til innhold
Arkivverket

[#28308] Anders Ingebrigtsen f.1784, Trana og Olena Lavina Hansdatter f.1796


Gjest Inger Melbøe
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Melbøe

Er det noen som kjenner til aner av disse og hvor de kom fra: Barna deres er født på Tranes i Andøy. Begge deres barn ble gift med søskenene Melbøe fra Bjørnskinn, Andøy. mvh Inger Melbøe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Du finner anene til Anders og Olena i del 1 og 2 av gårds- og slektshistoria for Andøy. Tranes står i del 1, Buksnes i del 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Akselsen

Hei Inger. Vil du ha litt hjelp ? Du har felles ane, 7. og 8. tipp til min mann. Jeg sitter med Andøy bøkene, og måtte videre til Trondenes: Ellev Ingebrigtsen, Vaskinn, g.ca.1818 m.NN. Ingebrigt Ellevsen, Vaskinn, 1620-1707,g.m.NN Barn: 1. Ellev f. 1658 Vaskinn,g.1685 m.NN,din ane. Barn 2 er Peder som er 6.tipp til Jan. Så her starter Ingebrigtsen. Har du Andøy og Trondenesbøkene ? Hilsen Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Melbøe

Jeg har ikke bøkene fra Andenes eller Trondenes. Har slekt så mange steder at jeg må bassere meg på å låne eller få opplysninger fra andre som har bøkene. Jeg har noe problemer med å forstå hva du Anne Lise mener når du skriver om denne slekten. Kan du forklare deg litt bedre? mvh. Inger Melbøe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.