Gå til innhold
Arkivverket

[#28333] Ole Fredriksen.f.ca 1742,59 år 1801d.1809


Gjest inger fjeld kristiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest inger fjeld kristiansen

Jeg prøver og finne lengre tilbake,slektningene på mine på mors side.Kan noen hjelpe meg det hadde vært fint.Kirke bøkene for EIDSVOLD BLE BRENT M.V.H.Inger Fjeld Kristiansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Er det denne Ole Fredriksen i Eidsvoll, 1801, du mener? [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f10237&gardpostnr=42&personpostnr=1321&merk=1321#ovre>Lenke. Kan dette være Ole Fredriksen med foreldre og søsken i ekstraskatten for Eidsvoll i 1762? Lenke Faren til denne Ole Fredriksen, Fredrik Persen, arbeider ved verket (Eidsvoll verk, antar jeg), slik som den Ole Fredriksen som du har funnet i f.t. 1801. Her er den samme familien i ekstraskatten for Eidsvoll i 1763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest inger fjeld kristiansen

Hei alle som svarte meg.Det var de menneskene som jeg søkte.Men jeg har opplysningene fremmover Er det noen som har flere opplysninger om Fredrik og Kari? bakover ? Tusen takk M.V.H. Inger Fjeld Kristiansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.