Gå til innhold
Arkivverket

[#28348] Etterkommere etter Reinert Mikkelsen ? (Han dro fra Askøy til USA i 1910)


Gjest Signe Marie Solheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Signe Marie Solheim

Reinert Gjertin Mikkelsen dro til California og giftet seg der med Florence. Har tidligere fått hjelp til å finne ham og familien i folketellingen 1930 i San Francisco. Reinert og Florence hadde tre barn: Robert, Raymond og Gloria.Jeg vet hva som skjedde med Reinert, Florence og Raymond.Det jeg prøver (igjen - med litt flere opplysninger enn jeg hadde sist jeg spurte) er å finne ut hvor Robert og Gloria og deres etterkommere ble av.Robert (f. 1923) giftet seg og fikk en datter. Konen døde tidlig, og det sies at Roberts søster Gloria tok seg av datteren hans - iallefall en stund.Gloria [redaktøren har fjernet opplysninger om nålevende person]. De besøkte familien i Norge siste gang ca. 1965.[Redaktøren har fjernet tekst om nålevende person] Noen som kjenner til familien? Eller har tips til hvordan jeg kan lete videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Dette blir jo svært usikkert, men en 'kandidat' for 'din' Robert kan det vel være: Database: Social Security Death Index Personal InformationName: Robert A. MichelsonSSN: 559-22-3385Last Residence: 98620 Goldendale, Klickitat, WashingtonBorn: 4 Mar 1923Died: 31 Jul 2004State (Year) SSN issued: California (Before 1951 )Mvh. Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Takk skal du ha, Arne!Jeg skal prøve å få rede på Roberts fødselsdato. Så får vi se om det kan stemme.Hilsen Signe Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Hei Jon! Det var fantastiske nyheter! Hvordan fant du ut det? Telefonkatalogen? Da er det jo bare å ringe?! Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å legge ut navn på nålevende personer her i digitalarkivet. Men om du går hit http://www.whitepages.com/9900/reverse_address Er det bare å skrive inn adressen, byen og staten - og vips så får du opp navnet, adressen og telefonnummeret til Glorias ektemann.Hun bor ikke i Warpath Dr. ....Men i Warpath Street...Lykke til!(Fortell oss hvordan dette går da....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Thank you! Blir så ivrig at jeg tenker engelsk allerede... Hvor mye er klokken der nå da? Ettermiddag, vel. Skal si hvordan det går når/hvis jeg får svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Signe Marie Solheim

Jeg lovet å holde dere oppdatert på denne. Jeg fikk ingen svar på telefonen... Nå har jeg satt San Antonio Police Department på saken. De lovet å undersøke... Så får vi se :) Signe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Hurra for politiet i San Antonio! Fikk nettopp en hyggelig e-post fra Sgt. .... som har oppsøkt mine forsvunne slektninger og snakket med dem! De skal ta kontakt! Tusen takk for hjelpen til dere her inne!Hilsen Signe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.