Gå til innhold
Arkivverket

[#28351] Norway-list


Gjest Karin Langaard
 Del

Recommended Posts

Gjest Karin Langaard

I siste dis-blad sto det litt om Norway-list. Har forsøkt skrive inn,men har tydligvis ikke skjønt systemet helt. Jeg har skrevet inn til adressen og subskribe under subjekt. Fikk da et velkommen etc tilbake,og det kommer mange mail,men kan ikke se noe ang min etterlysning. Kansje noen kan hjelpe meg litt her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva McKenna

Hei Karin!Den første mailen du skriver, er en der du kun skriver __subscribe__ i subject, som du sier. Så får du velkommen tilbake, og SÅ kan du begynne å skrive inn.Kommer det ikke svar på din etterlysning, er det kanskje ikke noen som vet noe? Skjønt det hører nok med til sjeldenhetene der.Men har etterlysningen din stått på listen i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva McKenna

Når du legger inn et innlegg, sender du det tilNORWAY-L@rootsweb.comSå adressen er litt anderledes enn den første du skrev til. Den ville jeg tro varNORWAY-L-request@rootsweb.comNår du er med, og får postingen igang, kommer ihvertfall ikke postkassen din til å være tom!Det er en veldig god ide å __unsubsribe__ hvis du skal være borte fra pc'en din i noen dager, ellers vil du ha hundrevis av mailer å vade igjennom når du kommer hjem!Lykke til!Hilsen Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Langaard

Tusen takk for hjelpen,Eva. Da skal jeg forsøke dette. Kan jeg ta kontakt igjen med deg hvis jeg er helt ute å kjøre? he-he. Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.