Gå til innhold
Arkivverket

[#28373] Bilder av personer i Romedal


Gjest R. Hagen
 Del

Recommended Posts

Hei,Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne foto av følgende personer i Romedal:* Inga Marie Johansen f. 1898 og mannen Lars Larsen Lundby f. 1889 (Gråberget/Lundseie) * Lars Kristensen f.1856 og kona Lavine Siversen f. 1852 * Peter Multhagen f. 1883 (Multhagen / Tangnes) og kona Martha Matiasdatter * Kristen Larsen f. 1828 og kona Marthe Larsdatter f. 1831 (FT1865: Torsmælumseie) * Lars Pedersen Multhagen f. 1844 d. 1905 og Anna Marie Pedersdatter Sætersrydningen f. 1852 d. 1929 * Evine Bergersdatter f.1822 * Johan Evensen f. 1865 og kona Oline Gråberget f. 1868Mvh. Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Dag Tore Edvardsen

Hei R.HagenJeg er etterkommer av Oleane Gråberget, og har bilde av henne. Send meg en mail så skal du få det.mail: dag.tore.edvardsen@sevenpartner.bizmvh Dag Tore Edvardsen DIS-Hedmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Tore Edvardsen

.............uuups glemte meg.Hvis dette dreier seg om samme person selvfølgelig. Skrive gjerne litt mere om henne, slik at jeg kan se at det er den samme. mvh Dag Tore Edvardsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.