Gå til innhold
Arkivverket

[#28387] Jacob Johan og Dina Pisani


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Jacob Johan Pisani var barber i Bergen. Hans slekt spores tilbake til Pisa i Italia.Jan Frode Johansen _________________bilete0284.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

Når var Jacob Johan og Dina Pisani født ? Hvem var foreldre og søsken ?Jeg kommer borti Pisani-slekt på min oldemors side. Min oldemors halv-søster, Josefine Edvarda Rye, f. 31.1. 1874, død 5.5. 1917 ble gift med Josef Waldemar pisani, f. 26.10. 1871, d. 15.7. 1953.Kjenner du til om dette blir av samme slekt ?Beste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Jacob Johan Pisani var født 8.oktober 1873 i Bergen.Hans foreldre var Barber, Mattheo Pisani og Johanne Olsen.Jacob ble gift med Bernhardine(Dina) f.Bergesen f.16.juli 1874. Hennes foreldre var: Bagermæster Rasmus Jørgen Bersen ogHenrikke Kristine Jonsdtr.Jacob og Bernhardine(kallt for Dina) fikk følgende barn: Dina,Margit og Harald.Jacob Pisani var Barber som faren. Jeg har mye info om Pisani slekten. mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Her er kronologi:Joseph Waldemar Pisani f.1872 i StavangerForeldre; Gibsmager Josef Mateo Pisani & Anne Magret PisaniJoseph Mateo Pisani f .27.05.1842 i Bergen Foreldre: Skomagersvend Joseph Constantin Pesani & Janniche Sophie Olsen Joseph Mateo Pesani ble født i Hannover mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

JOSEPH CONSTANTIN PISANI Birth: 1819 Hannover Stadt, Hannover, PreussenParents: Father: MATHEO PISANI Mother: JOHANNE MAGRETHE BRIGITTA BLONDEAU Kilde: Familysearchmvh, Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Ønsker kontakt med flere som arbeider med Pisani slekten. Ta gjerne kontakt: e-post; jafjohan@start.no Mob. 97020562 mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.