Gå til innhold
Arkivverket

[#28390] Jølster - S&F, kan noen gjøre oppslag


Gjest Nina Krøger
 Del

Recommended Posts

Gjest Elsa-Karin Svendsen

Johannes Ellingsen Veitebergsbakken f ca 1771 gift 1795 med Kari Antonsdtr Øygard f ca 1758. I folketellingen 1801 for Manger (Hordaland) er Johannes husmann med jord på gården Herlø i Herlø prestegjeld. Johannes og Kari har da to barn, Elling og Stine.Johannes Ellingsen er sønn av Elling Knudsen Veitebergsbakken (ca 1717-1775) og Marte Zachariasdtr Befring f ca 1732. Kari Antonsdtr er datter av Anton Knutsen Nordre Navnløs (Øygard) og Steinvor Colbensdtr Veiteberg (gift 18.6.1753)Hvis jeg får oppgitt e-mail-adressen din, kan jeg sende flere opplysninger.Mvh Elsa-Karin Svendsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Er Steinvor Colbensdtr. søster til Tore Colbensen nemnd i t.d. innlegg (10) i denne debatten? LenkeDenne Tore Colbens. er ein 4-tipp på slektstreet mitt...(Er også interessert i opplysningar om kona til Tore, Anne Knutsdtr.)M.v.h. Gisle Hersvik (ghersvik@frisurf.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.