Gå til innhold
Arkivverket

[#28402] Født 9. januar 1834 i Kongsvinger


Gjest Nina Stenvall
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Stenvall

Jeg har tidligere (nr. 27708) søkt samme person, men da i Vinger. Nå har jeg flere data som forteller at Kirsti (senere kalt Kristine) Olsdatter ble født 9. januar 1834 i Kongsvinger. Håper noen kan finne henne, for jeg skulle gjerne hatt opplysninger om foreldrene hennes...Mvh Nina Stenvall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Nina: Det er kun ei Kristine Olsd. her i sognet dette år, og hun var f. 14. okt. 1834 på Alfsplassen, døpt 28.des. s.å. Konf. 17 okt. 1849. (Ole Jensen og Sigrid Hansd./Sørensd. Hennes foreldre var et inderst par på Alfsplassen. Finner du hennes vielse så er det mulig at hennes fars navn fremkommer. Finn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Stenvall

Takk for at du undersøkte, Finn. Men jeg bør nok finne vielsen som du sier. Kan jeg være så heldig at hun giftet seg i distriktet? Hun giftet seg i alle fall med Isak Pettersson, født 8. august 1835 i Venjan, Mora i Dalarna, Sverige, og deres første barn, Johanna Fredrikka, ble født 22. mars 1861. Jeg har opplysninger om at hun skal være født i Eda i Värmland, men har ikke selv undesøkt det.Når det gjelder Kirsti (Kristine), hadde jeg tidligere fødselsår 1836 på henne, så det har vært stor usikkerhet.Jeg har ikke lyst til å gi henne opp enda! Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.