Gå til innhold
Arkivverket

[#28420] Anna Hauge f. 09.07.1912 i Odda


Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Jeg har nå funnet ut når Anna Hauge ble født, og på kortet til min grandonkel for Odda folkeregister så står Anna oppført som født i Odda, er det da noen mulighet for å finne hennes foreldre?Anna Hauge ble gift (ukjent når, men i Odda) med Johan Josefson Bolstad (f. 21.06.03 Hafslo død 28.08.1978 i Odda), de fikk fire barn i perioden 1930-1942. Anna skal etter 1942 blitt skilt fra Johan og flyttet til Bergen der hun ble oppigjen gift og døde.Jeg har søkt i alle kirkebøkene for døde i Bergen på digitalarkivet etter henne, men finner henne ikke død i denne perioden. Men hun kan jo ha dødd senere, har dere mulighet for å sjekke om hun døde i Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Anna Hauge var datter av arbeider Lars Larsen Hauge, Odda, født 1882, og Brita Nilsdatter, født 1887. Hun ble døpt i Odda 1. desember 1912.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Igjen hjertelig tusen takk, *S*. Det viste seg til slutt at de var fra Voss foreldrene til Anna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Fant du henne død i Bergen etter 1980? Hun skal ha giftet seg etter 1942 og byttet da sikkert etternavn, men håpte det var mulig allikevel å finne henne på fornavn og fødselsdato.På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.