Gå til innhold
Arkivverket

[#28432] Feil henting av tema, debatten kommer ikke fram.


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Kommer ikke inn på Debatten. Alt annet virker. Får bare de øverste lå linjene, og etter Hjelp står det 'Feil henting av tema'.Dette har skjedd meg et par ganger nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det ante meg. Nå er det i orden igjen. Hva er det som skjer, for riktig kan det ikke være ? Det samme skjedde også forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Det skjer så mye rart, Berit, - jeg hadde f.eks. en gang valgt både fylke og kommune og spurte etter personer med fornavn f.eks. noe svært alminnelig som Ole og fikk eksempelvis til svar noe slikt som: 'funnet 0 blant 43000 personer'. (Dette fiktive eksemplet er laget idag for å illustrere).Når jeg klikker på: 'ta bort sökjeresultatet' går det aldri iverden 'bort' = for meg da.En annen gang går alt som smurt. Jeg atr det litt med ro og vet at etetrsom jeg f♪4r m ere rutine (har v♫54rt sv♫5rt opptatt m,ed andre ting) - så g♪4r det hele lettere og da er vel 'sökjarsystemet' aldeles glimrende.Beste hilsen, Helge N.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Systemet ville ikke la meg korrigere feilskrift: Det skal lyde slik: En annen gang går alt som smurt. Jeg tar det litt med ro og vet at ettersom jeg får mere rutine (har vært svært opptatt med andre ting) - så går det hele lettere og da er vel 'sökjarsystemet' aldeles glimrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Jeg er ikke sikker på hvorfor systemet bak debattforaene er utstabilt. Jan Oldervoll er bortreist på jobb så en oppklaring må uansett vente til han er tilbake i neste uke en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Takk for informasjonen. Bare det å få vite noe er faktisk til stor hjelp. Da føler man seg ikke som en hodeløs høne som virrer rundt og trykker på alle de gale knappene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.