Gå til innhold
Arkivverket

[#28434] 0 bruker/arkivforum kommer opp.


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Er det flere som har problemer med å få opp Debatten, mens alt ellers ser ut til å være i orden ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det hjelper visst å lage et innlegg for da kommer det tilbake. Men det forsvant også da jeg la inn ett svar. Nå får jeg se om det forsvinner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Godt. Ikke vondt ment, men det føles bedre når jeg ikke er alene om dette. Kanskje de svarer eller gjør noe om vi er flere med samme problem. Da kan de ikke bare avfeie det med at de ikke har det problemet hos seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Jeg vet ikke hva det skyldes at systemet er ustabilt, men det må uansett vente til Jan Oldervoll er tilbake fra jobbreise en gang i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

OK Jeg kom inn etter at jeg hadde skrevet et innlegg.Er det mulighet for å slette det innlegget mitt? mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg er heimkomen og prøve å koma inn i debttane. Alt synest å fungera greitt. Men eg forstår at noko har vore gale, utan eg kan forstå kva det er. Eg restarta servaren vår, sjå om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.