Gå til innhold
Arkivverket

[#28497] Einar Vangen fra Aurskog


Gjest Ivar Sannerud
 Del

Recommended Posts

Gjest Ivar Sannerud

Er det noen som kjenner til Einar Vangen fra Aurskog. Han ble gift med Jenny Hansen fra Haslebakken Ørbæk i Eidsvoll. Jenny ble født 21. mars 1897. Skulle gjerne visst hvem han var og om de hadde noen barn og en etterslekt. Send gjerne mail direkte til meg da vi vel nå nærmer oss hva som er lovlig av å utgi av informasjon offentlig her i Norge. Jenny Hansen er nemlig i min familie med avstamning fra Kongsparen i Stange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Hofsødegård

Hei Har du noen formening om når Einar er født?Kanskje du også burde legge ut mailadressen hvis du ønsker svar på mail?DagH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Sannerud

Hei!Takk folkens. Er nok lurt å legge ut emailadressen ja. Tenkte ike på det: ivsanner@online.no. Ser ut til å være den riktige Einar dette Carsten. Må sjekke den opplyste fødselsalderen jeg har på Jenny. Mange Søndre, da skulle det vel være i Aurskog bygdebok 1? Den vet jeg Jessheim har.Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Hei Ivar. Jeg kan hjelpe deg med etterslekta som du spør om. 3 barn i denne familen, 2 sønner og ei datter som ble gift og bosatt i Eidskog. Min kone er i slekt med hennes barn.(Aurskog I.s.68)Finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Sannerud

Veldig bra. Jeg har opplysninger om 3 barn og når de er født. Er veldig takknemlig for en oppdatert etterslektsliste. Dett gjelder en bok om Kongsparten i Stange - gården og slekta. Mailadressen min er fortsatt: ivsanner@online.no. Ett spørsmål jeg har er om mine opplysninger om at Einar brukte etternavnet 'Vangen' er riktig. Begynner å lure på om det heller er 'Mangen'? Kanskje du kan avklare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.