Gå til innhold
Arkivverket

[#28504] Johan (1849) og Anna Jensine (1862) Eriksen i Kabelvåg, Vågan - huslyden deira?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Johan Eriksen, fødd på Svergen i Kvikne 26.12.1849, gifte seg i Vågan 18.7.1888 med Anna Jensine (Pedersdotter) Asbjørnsen, fødd i Trondenes 17.12.1862 (far hennar var Peder Asbjørnsen frå Hafslo i Sogn - sjå òg tema #14394)Johan og Anna Jensine Eriksen busette seg i Kabelvåg i Vågan, men FT1900 syner Johan åleine med tre born. Han var køyrekar og budde då i Smeviken ved Kabelvåg. Kjende born:* Osvald Peder Marcelius Eriksen, fødd i Kabelvåg, Vågan 5.8.1890, døydde kort etter.* Osvald Peder Marcelius Eriksen, fødd i Kabelvåg, Vågan 13.3.1892, nemnd med far sin i 1900 - elles ukjend.* Jentoft Christian Eriksen, fødd i Kabelvåg, Vågan 27.8.1894 – ukjend.* Karlotte Marie Eriksen, fødd i Kabelvåg, Vågan 14.2.1896, nemnd med far sin i 1900 - elles ukjend.* Selma Jentine Terese Eriksen, fødd i Kabelvåg, Vågan 24.4.1897, nemnd med far sin i 1900 – elles ukjend.Er det nokon som bur i eller nær Kabelvåg som kan hjelpa meg spora opp denne huslyden? Eg er interessert i dødsdatoar for Johan og Anna Jensine og mulig kontakt med barneborn som framleis lever.Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane, loya@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Steinar Olsen

heiAnna (jeg hadde Johanne som mellomnavn) Asbjørnsen f. 17/12-1862 døpt 26/5-1863, har jeg spurt om for mange år siden, men det var da etterkommere til en datter hun hadde før hun ble gift jeg søkte for.hun het Elfrida Pauline Ørbech f. 18/3-1886 døpt 20/6-1886 hun ble gift i Bodø og har etterkommere der.Det er skrevet to artikler i årbok for Vågan fra Smedvika og de som bodde der. Har desverre ikke årstall på dem. Det er foresten min mors fødested.Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe og Steinar for nye spennande innlegg om dette tema som framleis står uløyst. Eg visste ikkje om dotteri som Anna Jensine hadde frå før, men derimopt fann eg no dødsfallet til Anna Jensine Eriksen i Kabelvåg - 17.6.1899 (Lenke).Eg har ei viss von om at lanskje etterkomarar etter Anna Jensine veit noko om lagnaden til foreldri hennar, og dei yngste søskeni hennar? Dette inklderer òg etterkomarane etter Elfrida i Bodø... Huslyden budde i 1875 framleis samla i Kabelvåg, men i 1877 vert mori Marit Olsdotter oppgjevi vera busett i Bergen stift, og i 1879 utvandra faren snikkar Peder Asbjørnson åleine frå Vangen (Vossevangen?) over Bergen til Amerika. Han var i 1880 busett nær Westby, Vernon Co., WI, men seinare lagnad er ukjend.Dei to yngste søskeni hennar Anna Jensine forsvinn òg:* Karl Magnus, fødd i Ibestad 1.1.1870* Almar Klauris, fødd i Vågan 11.4.1875Eg takkar på ny for alle gode tips om denne huslyden; kanskje dødsfallet til Johan Eriksen kan finnast i Kabelvåg?Med venleg helsing,Lars E. Øyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg bladde litt vidare i kyrkjeboki for Vågan, og overraskande nok fann eg dødsfallet til Johan Eriksen alt 30.9.1907 (Lenke). Kanskje er det for mykje å vona at etterkomarane deira (hennar) veit noko meir om resten av ætti...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heila ikke merke til at du hadde funnet når Johans kone døde.legger inn det jeg har om Peder Asbjørnsen og konens etterslekt etc1. Generasjon1. Asbjørn Sørensen. Barn: 2. i. Peder Asbjørnsen f. 1829. 2. Generasjon2. Peder Asbjørnsen, f. 1829 i Hafslo, Sogn og Fjordane, d. i USA, yrke snekkermester. forlovere var Johannes Sivertsen Kjær og Hans Hansen, Nævervik. Han ble vaksinert 1829 av Johannes Jensen. klokkerbok [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16687&idx_id=16687&uid=ny&idx_side=-251>Lenke i Nordfoldboken står det at han er fra Kroken i Sogn. 1875 ft Lenke . Gift 1 jun 1857 i Lødingen Kirke, Lødingen, med Marith Marianne Olsdtr, f. 1834 i Melhus, NT, (datter av Ole Olsen) d. i Kabelvåg, Vågan. Marith: Lenke de er første parret i Lødingen i 1857. Hun hadde atest fra presten Krogh? i Melhus datert 20/8-1856. Barn: i. Anton Berteus Asbjørnsen, f. 29 okt 1856 i Kjærstad, Tjeldsund, døpt 31 mai 1857 i Lødingen Kirke, Lødingen, d. 5 jun 1929 i Breivik, Nordfold. faddere var Johannes Sivertsen, Tørnes, Anders Pedersen Birkenes, Anna Pedersdtr, Storå, Brynild Pedersdtr ibid, Malene Andreasdtr ibid. Han er bosatt i Breivik i Nordfold fra han ble gift. de hadde ikke barn. (s. 50 nr. 28 i Nordfoldboken) Lenke . Gift 5 okt 1885 i Nordfold, med Jentine Marie Andersdtr, f. 1 jan 1861 i Hjertøy Ytre, Nordfold, (datter av Anders Hagerup Olsen og Maren Eidisdtr) d. 2 okt 1948 i Breivik, Nordfold. ii. Olofina Davine Krogh Asbjørnsen, f. 24 sep 1858 i Leirvåg, Hamarøy, NO, døpt 3 jun 1860 i Hamarøy Kirke. Lenke klokkerbok Lenke faddere: Johan Knibant, Helland, Ole Olsen Hammelot, Johannes Iversen, ibid, Henrikka Andersdtr, Ibid, Ingeborg Hansdtr, Hellandsås, Anne M. Pedersdtr, Presteid. iii. Martin Ingvald Asbjørnsen, f. 5 des 1859 i Leirvåg, Hamarøy, NO, døpt 3 jun 1860 i Hamarøy Kirke. Lenke klokkerbok Lenke Lenke var i 1900 på Lahaug i Hadsel, Selveiende Gaardbruger og Snedker og konen drev med almindelige huslige Sysler Gaardbrugerens Kone. Han giftet seg med Johanna Fredrikke Christophersen, f. 27 nov 1856 i Steinsvik, Vågan, (datter av Christopher Johannesen og Gjertrud Maria Carlsdtr) døpt 7 jun 1857 i Vågan kirke, Kabelvåg. Johanna:. 3. iv. Anna Jensine Asbjørnsen f. 17 des 1862. v. Karl Magnus Asbjørnsen, f. 7 des 1864 i Vik, Ibestad, Troms, døpt 5 jun 1865 i Ibestad kirke. han er nr 34 av de døpte det året. Lenke . vi. Almar Klarius Asbjørnsen, f. 11 apr 1875 i Kabelvåg, Vågan, døpt 25 jul 1875 i Vågan kirke, Kabelvåg. 3. Generasjon3. Anna Jensine Asbjørnsen, f. 17 des 1862 i Seljestad, Harstad, Troms, døpt 25 mai 1863 i Trondenes, d. 17 jun 1899 i Smedvik, Kabelvåg, Vågan, gravlagt 25 jun 1899 i Vågan kirkegård.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.