Gå til innhold
Arkivverket

[#28508] Peder Johnsen f før 1800 ant Jevnaker Oppland


Gjest Geir Paulsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Geir Paulsen

Håper noen har info ang Peder Johnsen f før 1800. Han var far til Gulbrand Pedersen f ved Olimbseiet Jevnaker Oppland ca 1817. Ønsker ikke info fra Family Search eller Folketellinger, men håper noen sitter med annet Kildematriale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Maya Lillemoen

Hei GeirSer det er noen måneder siden du hadde denne etterlysningen, men sender en tilbakemelding allikevel. Finner en Gulbrand f.23 sept.1817, døpt 28 sept.1817 i Jevnager. Foreldre: Peder Jonsen og Kari Hansdtr. Olims eie Faddere: Jon Olimseie og Povel Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Geir Arne Myhrstuen

Jeg har 79 sider med etterslekt av Peder Joensen og Kari Hansdatter. Hvem gren kommer du inn på? Kan du skrive din E-post adresse her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Paulsen

Peder Johnsen og Kari Hansdatter var foreldre til Gulbrand Pedersen født 23.09.1817. Gulbrand Pedersen ble gift med Anne Olsdatter 12.11.1842. Disse var igjen foreldre til Johannes Gulbrandsen født 14.11.1850. Johannes Gulbrandsen bli gift med Rangdi Andersdatter 25.08.1871. Disse var igjen foreldre til Ingel A Sundby f Johannesen født 14.02.1888. Han ble gift med Johanne Sundby f Larsdatter 29.01.1908. Disse var igjen foreldre til min bestemor på Far-siden. Peder Johnsen og Kari Hansdatter var således mine tipp tipp tippoldeforeldre. Ønsker gjerne og utveksle mer info.Min e-post adresse er: geir.t.p@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.