Gå til innhold
Arkivverket

[#28510] Ragnilde Haldorsdatter, Kind, Sveio. Kven var ho?


Gjest Helga Kallevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Helga Kallevik

Er det nokon som har opplysningar om kven Ragnilde Haldorsdatter Kinn frå Sveio i Sunnhordland var?I følge Bygdebok for Sveio (gards og ættesoge bind 2), døde ho i 1846, 68 år gammal. Ho var oppfostra hjå Hans J. Kinn, og gifte seg med Johannes Johannesson Aasbu, Sveio. Eg finn dei under vigde i Finnås 25. Mars i 1799, (Kinn høyrde til Finnås på den tida). Dei fekk ma. dottera Johanne f. 1822 som var mi tippoldemor.I bygdeboka finn eg at Hans J. Kinn var Hans Johannesson Dommersnes frå Ølen, d. 70 år i 1810. Han vart gift med Dordi Baardsdatter som var enke etter førre mannen på Kinn (Elling Vestviksætre). Hans kjøpte bruket i 1770 og var brukar til 1799 (same året som Ragnilde gifte seg, kan ho ha vore arving til garden?)Finn ingen Haldor under Kinn som kan passa som far til Ragnhild. Eg lurte litt på om ho kunne komma frå Dommarsnes der Hans kom frå fordi eg der fann ein Haldor i passe alder då eg søkte på skifter i Sunnhordland, men denne Haldor hadde ingen døttre med det namnet. Treng hjelp til å komma vidare her.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne D. Tveit

Jeg finner ikke noen Ragnhild Haldorsdtr. på Dommarsnes eller andre garder i den delen av Vikebygd som nå hører til Ølen. Foreldrene til Hans på Kinn var Johannes Sørensen på Nedre Dommarsnes (ca. 1702 - 1751) og andre kona hans Angunna Olsdtr. Johannes kom fra Fjelland i Fjelberg preste gj. Hvor Angunna kom fra og ble av etter at Johannes døde vet jeg ikke, men ei med samme navnet døde 80 år gammel på Hesthammer i Tysvær, Rogaland. Jeg har ikke notert årstallet hun døde og kan ikke finne henne i Bygdeboka (Tysvær 5). Navnet Angunna var svært skjeldent på disse kanter på den tida.Mvh Arne D. Tveit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei Kjellaug!Trur kanskje at du løyste problemet for meg her. Din kandidat nr. 2 verkar veldig sansynleg i og med at eldste datter til Ragnhilde heitte Sissel f.1800 (oppkalla etter mor til Ragnhilde) og nest eldste datter heiter Aagota det same som farmora.Eg finn faktisk denne Haldor Jenson Vika under Tveitastøl i Sveio i Bygdebok nr. 2 for Sveio. (Han kom frå Vika på Bømlo, men busette seg i Sveio). Haldor Jenson Vika var fødd i 1747 og døde i 1787. Han bygsla Tveitastøl og var brukar til 1782. Budde seinare på Reinå under Våge. Kona var Sissela Nilsdatter Apeland, nordre f. 1751 og død før 1840.Dei hadde ma. ei datter Ragnhild f. 1778. Så det er vel stor sansynleghet for at det kan vera henne. Eg må lesa vidare i bygdeboka og sjå om eg finn nokon tilknytning til familien på Kinn.Takk skal du ha Kjellaug!Takk også til Arne D. Tveit for oppslag på Dommersnes! Helsing Helga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det var kjempehyggelig, Helga-:) Det er alltid göy å pröve å finne en tråd å dra i.Med så mange sammentreff, virker det ganske logisk. mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Johan Arthur Hansen

Jeg hadde også Ragnhilde Haldorsdtr.i mitt slektstre, men med Haldor Johannesson Emberland f.1733 d.1798 som far og Barbro Andersdtr. Vestvik f. 1732 i Valestrand og død før 1773 som mor. Haldor giftet seg på nytt i 1773 med Brita Berntsdtr. Ragnhilde er riktig nok her f. 1765 på Rød i Sveio. Søster til Haldor heter Sissel og søster til Barbro heter Ågota. Hva som er rett er vanskelig å si, men ser at Ragnhilde er 68 år når hun døde i 1846, så det stemmer ikke helt med mitt forslag.Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.