Gå til innhold
Arkivverket

[#28549] Dødsmeldingar Bergen 1921 og 1954


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Johannes Larsen, fødd i Hafslo 5.4.1847, døydde i Bergen 6.6.1921.Lauritz Joachim Larsen, son av Johannes, skal vera fødd i Bergen kring 1887 (eg finn han ikkje!). Han er truleg identisk med den Lauritz Joachim Larsen som døydde i Bergen 24.4.1954.Syner dødsmeldingi til Lauritz ein fødselsdato og eit yrke? Kven var ervingane hans?Kven var ervingane etter Johannes Larsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Lauritz var tidlegare transportarbeidar, og fødd 7. mars 1882 i Bergen. Han hadde etter seg enkja Guneria og to døtrer og tre søner.Dødsmeldinga frå 1921 fann eg ikkje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for raskt svar.Lauritz Joachim Larsen frå 1954 er tydeleg feil person. Far hans heitte Johannes Larsen, men det var ein annan Johannes Larsen...!So ser eg at Johannes Larsen i dødsmeldingi frå 1921 har nytta ættenamnet KJØRLAUG. Eg seier meg lei for feilen og vonar at det no er mogeleg å finna denne dødsmeldingi?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg vil gjerne få trekka fram att dette spørsmålet frå mars månad som sikkert har vorte oversett og som gjeld dødsmeldingi etter Johannes Larsson KJØRLAUG, død i Bergen 6.6.1921.Eg er framleis svært interessert i ervingane hans?Hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.