Gå til innhold
Arkivverket

[#28575] Døde i Bergen


Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Er det mulig å få vite når disse to kvinnene var født og om der var registrert noen arvinger etter de. Hun jeg leter etter skal være født 09.07.19122729 Anna Olsen Ortuflaten 88 0907 670 1973 2862 Anna Olsen Storhaugen 11A 2411 1167 1975 På forhånd hjertelig takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Tar med ei til som hadde vært kjempefint om jeg kunne få oppgitt når var født og om der var noe skifte etter henne:Anna Knudsen død 14.03.1973 Dag Hammerskjøldsvei 51, Bergen.Mvh Solfrid V. Ormøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Trekker denne opp igjen og håper jeg kan få hjelp til skifte etter Anna Knudsen død 14.03.1973. Er spesielt interessert i etterkommere.De to andre viste seg å være ikke aktuelle kandidater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Anna Knudsen døde 14. juni 1973. Hun var født i Odda i 1912. Hun etterlot seg enkemann Per Lothar Knudsen, født 1914, og fem barn fra tre ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Hjertelig takk for hjelpen, men jeg finner ikke Per Lothar Knudsen. Fant en Rolf Lothar Knudsen død 21.09.1975, er det ektefellen til Anna Hauge Knudsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Takker så mye for hjelpen, men er der opplysninger om hvem som var ektefelle nr 2? Eneste jeg vet om mann nr 2 er at han skal hete Grønli og at de fikk ingen barn sammen.Første mann var Johan Bolstad og med han fikk hun 4 barn, Siste ektefelle Rolf Lothar fikk hun ett barn med som visstnok skal hete Rolf Knudsen og som døde i 2004. Har dere noen opplysninger om han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg har ikke funnet navnet på andre ektemann, men antar at det var Grønning. Hun hadde to barn i dette ekteskapet etter de opplysningene som ble gitt ved hennes død. Med gjenlevende enkemann hadde hun en datter, men ingen sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Ser ut for at de opplysningene jeg har fått av etterkommere ikke stemmer helt overens. Men, uansett takk for hjelpen. Skal bestille kopi av dødsannonsen hennes, regner med at barna fra de to siste ekteskapene står oppført der.Mvh Solfrid V Ormøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.