Gå til innhold
Arkivverket

[#28602] Enda et teknisk problem ? Ref. 28533


Gjest Helge R. Naess
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge R. Naess

Noe er visst gått galt med tema 28533 (Aalborg om Schaar etc.)Jeg forsöker forgjeves å legge inn et nytt innlegg til 28533 men stadig kommer Aalborgs siste innlegg fram og blokkerer det hele. Kan dette rettes opp ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Jeg la nettopp inn et kort innlegg i den nevnte debatten nå, og da virket systemet som normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Ja, er det ikke pussig. Vi ser av og til at det kanskje er en vis ustabilitet som melder seg, og i neste öyeblikk er alt normalisert. Jeg gjentar at jeg heretter skal holde meg tilbake med feil-melding. Hvor ofte har vi ikke sett at Oldervoll skriver: 'Hos meg er alt iorden'.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Roar Aalborg

Har lagt jo inn en del innlegg selv, men aldri opplevd det som her er beskrevet. Derimot har i morges og enkelte ganger senere i dag (samt sist lørdag ettermiddag) nesten hele siden til Brukerforum og Arkivforum uteblitt ved en rekke forsøk på å opprette kontakt.Det er vel systemets 'iboende faenskap' som på en kreativ måte forsøker å hindre folk i å kommunisere på dette viset. Det blir jo veldig mye tekst å holde styr på for den stakkars datamaskinen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Til nr. 4: Aalborg: det var ditt innlegg (25) under DA 28533 som av en eller annen grunn hadde kommet seg inn på den siden hvor man skriver nye innlegg og derved sperret det lille svaret jeg ville gi deg. Slike tekniske nevroser forekommer fra tid til annen (og mye annet). Ofte retter det seg opp etter ganske kort tid. Jeg er dessverre altfor utålmodig av meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Roar Aalborg

Først: Startordene i (4) er ingen teknisk feil, men kun et påfunn av Prentesvarten.Det ser ut som om du holdt på i tre timer i går for å få inn innlegget. Det jo imponerende nok! (Men innsatsen var kanskje ikke kontinuerlig?)Jeg har for øvrig lagt inn et svar til deg på 28533, så du får se etter, og gjerne bidra til å holde tråden aktiv i kveld også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.