Gå til innhold
Arkivverket

[#28605] Kjetil Åvoldson Dysje


Gjest Aanund Olsnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Aanund Olsnes

Eg har ein Kjetil Åvoldsson Dysje, fødd i Bykle 1812, som son åt Åvold JOnsson Nesland og kona, Hæge Kjetilsdotter.For ei tid tilbale visst eg alt som er å vita om denne mannen, men så har eg hatt ei forveksling av manusversjonar, og greidd å slette mista det eg hadde om han.Om eg ikkje minnest aldeles gale, så flutte han åt Rogaland, lurar på om det ikkje var Vats. Om dette er rett, står det om han i bygdeboka derifrå, som eg har levert attende til biblioteket :-( Nokon som kan sjå etter om dei finn han for meg ?helsingAanund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aanund Olsnes

Nei, her sviktar internminnet!Mannen budde i 1865 på garden Førre i Jøsenfjorden, Hjelmeland. Det lyt då nødvendigvis vera bygdeboka frå Hjelmeland av Trygve Brandal eg har sett han omtala i.Aa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Tjøstheim Eek

Under garden Førre i Jøsenfjorden i Hjelmeland ; Kittel Oveson f 1812 på Dysje i Valle i Setesdal død 1892 g 1846 m Guri Nilsdatter f 1823 i Suldal , død 1896 på Røgelstad . 11 barn 'Kittel flytta frå Valle til Hjelmeland i 1832.Den første tida tente han på ymse gardar før han etter 14 år i Hjelmeland gifte seg og busette seg i Føre .' Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.