Gå til innhold
Arkivverket

[#28612] Flytting til Sørum i 1894 ?


Gjest Kirsti Lyng Huse
 Del

Recommended Posts

Gjest Kirsti Lyng Huse

Vedlagte foto viser kirkeboka for Skogn, utflyttede i 1894, der Pauline Pedersdatter Oversand f. 1872 står utflyttet Sørum. Da jeg ikke har funnet noe mer på vedkommende hvis fulle navn er Pauline Julie Pedersdatter Oversand f. 01.02.1872 i Skogn, undrer jeg på om jeg har lest riktig. Kan tilflyttingssted være noe annet enn Sørum, og i så fall hva? Noen 'der ute' som har andre forslag?Vennlig hilsen Kirsti Lyng Husebilete0288.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Lyng Huse

Hei,Joda, jeg har vært på FT 1875, og tror jeg har 'full kontroll' på de andre familiemedlemmene både bakover og forover i tid, da Pauline er søster til min oldemor Laura Cecilie. Foreldrene var Peder Olsen Oversand og Guruanna Larsdatter. Pauline 'ble bare borte' og heller ikke min far som nå har passert 90 år og som hadde god kontakt med familien vet hvor Pauline ble av. Denne utflyttingen er det siste jeg har funnet om henne, og der stopper det foreløpig.Vennlig hilsen Kirsti Lyng Huse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Christiansen

Hei - Blir nesten lei meg på Jan Erik Horgen sine vegne - dette har du fått svar på for ett år siden!LenkeJeg visste jeg hadde sett dette spørsmålet før...Søk på navnet ditt - og du finner dine egne innlegg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Lyng Huse

Hei,Takker for henvisningen og lenken til svaret.Ja, så 'glapp' det igjen da, takket være min apoplexia cerebri og manglende korttidshukommelse.Det kommer nok til å skje i fremtiden også (bare til advarsel), men jeg forsøker å unngå det så godt jeg kan.Og Jan Erik Horgen skal få sin takk for innlegget av 06.12.2004.Vennlig hilsen Kirsti Lyng Huse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.