Gå til innhold
Arkivverket

[#28617] Min fars 8 menninger


Gjest Elisabeth K L Aarseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Elisabeth K L Aarseth

Hvor ble det av min fars 8 menninger ? Vi har lett høyt og lavt , finner heller ingen fler spor fra Kirkebok etter barneflokken : Kirstine Hansen d ug Buttikjomfru 1882 Kristiania Alfred Hansen s ug Læregut Tellefon?? 1884 Kristiania Bernhard Hansen s ug Vissegut 1886 Kristiania Haakon Hansen s ug 1894 Kristiania og Hans Hansen s ug 1898 KristianiaCarl Hansen hf g Arbeidsformand Telefonen 1854 Næs Rommerig Johanne Birgitte Hansen hu g Husstru 1861 Nittedalen Kirstine Hansen d ug Buttikjomfru 1882 Kristiania Alfred Hansen s ug Læregut Tellefon?? 1884 Kristiania Bernhard Hansen s ug Vissegut 1886 Kristiania Haakon Hansen s ug 1894 Kristiania Hans Hansen s ug 1898 KristianiaTellingsår: 1900 Kommune: Kristiania Kommunenummer: 0301 Gatenavn: Nedre Slottsgade 21Kilde: 1900 tellingen u Kristiania,Nedre Slottsgade 21Hvis noen andre der ute vet mer om disse håper jeg på svar privat til bettan@online.noMvh Elisabeth K L Aarseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretthe Flood

Hvis du leter etter slekt i Kristiania etter år 1900, kan et tips være å se i adressebøkene for hovedstaden og i de kommunale folketellingene som finnes i Byarkivet i Oslo. Her er en lenke med info om folketellingene Lenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.